אא

בפעם השמינית: טורקיש איירליינס זוכה בפרס ״חב׳ התעופה הטובה ביותר באירופה״

מנכ״ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי אמר: ״אנו גאים בזכייה בפרס חברת התעופה הטובה באירופה בפעם השמינית. הפרס מחזק את מעמדה המוביל של טורקיש איירליינס בתחום״

טורקיש איירליינס. צילום: יח״צ טורקיש איירליינס. צילום: יח״צ

חברת טורקיש איירליינס זכתה בפעם השמינית בפרס ״חברת התעופה הטובה ביותר באירופה״ על ידי Skytrax. עוד זכתה בפרסים נוספים כמו: הקייטרינג הטוב ביותר במחלקת העסקים, הקייטרינג הטוב ביותר במחלקת תיירים, חברת התעופה הטובה ביותר בדרום אירופה, ומושב התיירים הטוב ביותר באירופה. הפרסים הוכרזו באירוע המכונה ״האוסקר של תעשיית התעופה״, כשהוא נערך במוזיאון האוויר והחלל של פריז.

מנכ״ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי אמר: ״אנו גאים בזכייה בפרס חברת התעופה הטובה באירופה בפעם השמינית. הפרס מחזק את מעמדה המוביל של טורקיש איירליינס בתחום. כמשפחת טורקיש איירליינס, אנו שמחים לקבל הכרה כחברת התעופה הטובה ביותר בדרום אירופה על ידי Skytrax. אנו נמשיך לשפר את תקני השירות שלנו ולספק את החוויה הטובה ביותר עבור האורחים שלנו״, אמר.

אדוארד פליסטד, מנכ"ל Skytrax אמר: "זו הייתה שנה פנטסטית עבור טורקיש איירליינס מבחינת פרסים, וזכייה בפרס חברת התעופה הטובה באירופה בפעם השמינית היא הישג יוצא דופן. הפרסים על הקייטרינג הטוב ביותר במחלקת תיירים ועסקים הטוב ביותר, מדגישים מדוע טורקיש איירליינס כל כך פופולרית בקרב לקוחות, ושותפת הקייטרינג של חברת התעופה, Turkish DO&CO, צריכה להתגאות בהצלחה זו״.

סקר פרסי Skytrax 2022-2023 זמין באנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית, יפנית וסינית, וענו עליו מעל 20.23 מיליון אנשים, המשתתפים ממעל ל-100 מדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: