אא

צי של 19 דרימליינרים: אל על חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי 787-9

ההסכם הינו מימוש האופציה לחכירת המטוסים לתקופת חכירה של 15 שנים לכל מטוס כאשר מועדי מסירתם של המטוסים הם רבעון שלישי לשנת 2025 ורבעון ראשון לשנת 2026

צילום: יח״צ, אל על צילום: יח״צ, אל על

מנכ"לית אל על, דינה בן-טל גננסיה חתמה היום (שלישי) על הסכם עם קבוצת איירקאפ לחכירת שני מטוסי דרימליינר נוספים, שיצטרפו לצי המטוסים רחבי הגוף של החברה. החתימה התקיימה היום במסגרת הסלון האווירי בפריז בו לקחו חלק בכירי אל על. ההסכם הינו מימוש האופציה לחכירת המטוסים לתקופת חכירה של 15 שנים לכל מטוס כאשר מועדי מסירתם של המטוסים הם רבעון שלישי לשנת 2025 ורבעון ראשון לשנת 2026, בהתאמה. בדיווח לבורסה מסרה אל על כי סך ההוצאה השנתית הצפויה לחברה בגין דמי החכירה של כל אחד מהמטוסים אינה מהותית ביחס להיקף ההוצאות השנתי הכולל של החברה.

דינה בן-טל גננסיה, מנכ"לית אל על, בירכה על החתימה ואמרה: ״כחלק ממימוש התוכנית האסטרטגית של אל על, חתמנו היום על הסכם חשוב לחכירת שני מטוסי דרימליינר 787-9 חדשים, שיצטרפו לצי המטוסים רחבי הגוף של אל על ב-2025 וב-2026. המטוסים החדישים יהיו המטוס ה-18 וה-19 בצי מטוסי הדרימליינר שלנו. בכדי לעמוד ביעדים העסקיים שהצבנו לעצמינו בתוכנית האסטרטגית, אנו נדרשים להתאים את תכנית ההצטיידות ואני שמחה לחתום על הסכם זה היום, שמהווה צעד נוסף  בדרך להרחבת והצערת צי המטוסים של אל על. מטוסים אלו יאפשרו לנו להרחיב את רשת הנתיבים ולהוסיף יעדים אטרקטיביים נוספים עבור לקוחותינו. ברצוני להודות לשותפים שלנו ב- AERCAP ובבואינג על התמיכה והשותפות לאורך כל הדרך״.

חברת אל על הציגה בתחילת השנה את התוכנית האסטרטגית שלה לחמש השנים הקרובות, במסגרתה, שואפת החברה להשלים הצטיידות של עוד 15 מטוסים עד שנת 2028, במטרה להגדיל את כושר הייצור ובכדי להרחיב את רשת הנתיבים ולהציע יעדים אטרקטיביים נוספים ללקוחות החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: