אא

קבוצת דיזנהאוז פתחה מחדש את הסניף בבאר שבע

בחברת דיזנהאוז מרחיבים את הפריסה הארצית של החברה ומציינים כי: ״השירות שניתן בסניפים פועל במקביל למוצרי התיירות הנמכרים ישירות באתר האונליין של החברה, ללא צורך בסוכן נסיעות״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קבוצת דיזנהאוז פתחה מחדש את סניף באר שבע שנסגר בתקופת הקורונה. הסניף החדש-ישן בבאר שבע יצטרף לסניפים נוספים שפועלים בירושלים, נהריה, חיפה, רחובות, רמת גן, רמת השרון ועוד, וירחיב את הפריסה הארצית של סניפים מנהריה בצפון ועד אילת בדרום.

בדיזנהאוז מציינים כי: ״פתיחת הסניף בבאר שבע תעניק ללקוחות המבקשים שירות פרונטלי אישי יותר והנגשת חווית הטרום נסיעה״ וכי ״השירות שניתן בסניפים פועל במקביל למוצרי התיירות הנמכרים ישירות באתר האונליין של החברה, ללא צורך בסוכן נסיעות.״

גיל גמליאל, סמנכ״ל חווית לקוח ומשאבי אנוש בקבוצת דיזנהאוז: "עולם הריטייל היום הוא עולם היברידי. יש צרכנים שמעדיפים לצרוך באתר ויש כאלה שמעדיפים שירות של סוכן. יותר מזה, גם אצל אותו לקוח הצרכים משתנים בהתאם לסוג הנופש. במקרה של סוף שבוע ביוון אסתפק בהזמנה באתר אבל בנופש ארוך יותר, עם ילדים, ליעדים מורכבים, אעדיף טיפול של סוכן. בדומה לענפים נוספים, לקוחות היום מחפשים שילוב של טכנולוגיה ודיגיטציה יחד עם טיפול אנוש."

קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL, הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוז BTCדיזנהאוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: