אא

5 יעדים רחוקים לחופשת בטן גב

53% מהישראלים ציינו בסקר שערכה בוקינג.קום שחופים מדהימים הם שיקול חשוב בבחירת היעד לנסיעה. אז אם מאסתם בבטן גב ביוון/אילת ואין לכם בעיה לטוס רחוק לחופשת בטן גב ממושכת? הנה 5 יעדי בטן גב מומלצים עפ"י בוקינג.קום

צילום: יח"צ Booking.com צילום: יח"צ Booking.com

1. גולד קוסט, אוסטרליה

באזור יש בממוצע יותר מ-300 ימי שמש בשנה, מזג האוויר חם ונעים בכל עונה ופעילויות דוגמת שיעורי גלישה למתחילים, קניות ומסעדות. חוף הזהב באוסטרליה מושך תיירים כבר עשרות שנים, בזכות רצועת חוף חולית מפורסמת באורך של כ-70 ק"מ, כך שמדובר בגן עדן לחובבי גלישה ולסוגי ספורט ימי אחרים. גולד קוסט (חוף הזהב) הוא אחד מ-10 היעדים שקיבלו הכי הרבה המלצות מתיירות ותיירים ב-Booking.com על חופים, גלישה וחופים המתאימים לילדים. יעד זה הוכתר בשנת 2023 כאחד היעדים שבהם מקבלים את חווית האירוח הטובה בעולם. 

צילום: יחצ בוקינגצילום: יחצ בוקינג

היכן לישון: ב-Nirvana By The Sea יש מגוון דירות שיתאימו לקבוצות בגדלים שונים. הוא ממוקם ממש בחוף קולאנגאטה (Coolangatta), במרחק נסיעה קצרה מנמל התעופה של גולד קוסט. בכל דירה יש מרפסת או טרסה גדולה, עם נופים מדהימים של החוף והאוקיינוס, ואם אתם ממש רוצים להתפנק – יש אפילו כמה יחידות אירוח יוקרתיות עם בריכה פרטית. בכל הדירות יש מטבח וסלון מרווח שבו אפשר להירגע עם כוס קפה. מקום האירוח נמצא ברמה 2 של תוכנית 'תיירות בסימן קיימות', כך שלמשל השירותים וראשי המקלחת חסכוניים במים, והאוכל שמוגש הוא ברובו מתוצרת מקומית. 

2. קורחלו פוארטוונטור, ספרד

פוארטוונטורה (Fuerteventura) הוא אחד מהאיים הקנריים של ספרד, שנמצא רק 97 ק"מ מהחוף של צפון-מערב אפריקה. היעד הפופולרי הזה ידוע גם בכינוי 'ארץ האביב הנצחי', כי מזג האוויר בו תמיד חמים ונעים. קורלחו (Corralejo) היה פעם כפר דייגים קטן, שהפך למוקד תיירותי פופולרי בקצה הצפוני של האי. יש בו חנויות רבות, מסעדות וברים תוססים, והוא קרוב מאוד לדיונות החול המפורסמות והחופים של האי. הרוחות באי עוזרות ליצור אקלים נעים וגם תנאים נוחים לגלישה ולגלישת רוח – מה שכמובן מתבטא בהמלצות החיוביות של התיירים ב-Booking.com. אם אתם רוצים להשקיע עוד קצת זמן וליהנות מכל מה שיש לאי להציע, מומלץ לשכור רכב ולהתרשם מהנוף הפראי, מהכפרים ההיסטוריים ומהמקומות הנפלאים שאפשר לצפות מהם בכוכבים. אפשר גם לקחת מעבורת קצרה לאי השכן לנזרוטה (Lanzarote) ולצאת לסיור טעימות יין באחד מהכרמים הוולקניים הייחודיים של האי.

היכן לישון: לצד בתים לבנים מבהיקים, במקום האירוח Villas Veaco Bahiazul יש בריכה פרטית, חניה פרטית מקורה וטרסת גג עם פרגולה, מתקני ברביקיו, אזור אוכל וג'קוזי. מקום האירוח משלב ביעילות בין פרטיות לבין אזורים משותפים נרחבים שמתאימים לצרכים של קבוצות ומשפחות מסוגים שונים. בין היתר, בחדרים יש חדרי רחצה פרטיים, וגם כניסה נפרדת לאזור הבריכה. המטבח מאובזר באופן מלא עם כל מה שצריך כדי להכין ארוחה מושלמת, ואת המצרכים ניתן לרכוש בשתי חנויות שנמצאות במרחק הליכה קצרה. הווילות נמצאות בשכונה שקטה בקצה העיירה – מיקום מעולה כדי לנוח ולהירגע מתי שרק תרצו, ונסיעה קצרה תביא אתכם לנמל, לחופים ולדיונות של קורלחו.

צילום: יחצ בוקינגצילום: יחצ בוקינג

3. מירטל ביץ', קרולנייה, ארה"ב

העיר מירטל ביץ' מוקפת ברצועת חוף של 100 ק"מ, עם חול רך ולבן, וזה מקום נהדר ליהנות בו מחוויית אירוח דרומית. העיר היא גם אחד מהיעדים שהתיירים ב-Booking.com הכי ממליצים עליהם לחופשה בחוף עם ילדים. חוץ מהטיילת המפורסמת, האזור ידוע במסלולי הגולף הרבים והמצוינים שלו, בחיי לילה תוססים ובמגוון פעילויות שמתאימות למבקרות ומבקרים מכל הגילים. אם אתם רוצים באמת לחוות את כל מה שיש לאזור להציע, העיר ההיסטורית והציורית צ'רלסטון (Charleston) נמצאת במרחק נסיעה של שעתיים לאורך החוף של דרום קרוליינה – אפשרות מצוינת לטיול של יום אחד וחזרה למקום האירוח.

היכן לישון: אחד המקומות ללון ביעד זה הוא Cozy Condo Magnolia North, הנמצא במרחק של נסיעה קצרה מהטיילת של מירטל ביץ', וגם ממגוון פארקים ומסלולי גולף מקומיים. דירה של שני חדרי שינה, מטבח גדול ופתוח, פינת אוכל, סלון ויש גם בריכה משותפת גדולה ומרפסת.

 

4. נאזרה, פורטוגל

העיירה נאזרה (Nazaré) שבפורטוגל מפורסמת בזכות הגלים העצומים שבחוף המקומי – זה יעד שהמטיילים ב-Booking.com ממליצים עליו מאוד לגלישה, ומפורסם כאחד מהמקומות הכי טובים לגלוש בהם בכל העולם. אמנם שיא עונת הגלישה מתרחש בין חודש אוקטובר למרץ, אבל גם בשאר חודשי השנה יש בה הרבה לעשות ולראות, כמו ארכיטקטורה היסטורית, אתרי תיירות מעניינים, מסעדות עם מאכלים וגם שיעורי גלישה למתחילים, בתקופה שבה הגלים רגועים יותר. המקום נמצא במרחק נסיעה של 90 דקות מליסבון.

היכן לישון: במקום האירוח Ocean View Villa יש נופים פנורמיים לאוקיינוס האטלנטי והרבה מקום לקבוצות ומשפחות גדולות, במרחק של כמה דקות מהחוף של נאזרה וממרכז העיירה. 

 

5. בוזיוס, ברזיל

העיירה בוזיוס (Búzios) נמצאת במרחק של 3 שעות נסיעה מזרחית לריו דה ז'ניירו. גם הברזילאים וגם התיירים ב-Booking.com אוהבים אותה במיוחד בזכות מבחר החופים המדהים באזור – יותר מ-20 אפשרויות, כולל מפרצים בצורת פרסה עם מי טורקיז. אפשר ליהנות גם בהפלגה בספינה לאתרים הבולטים באזור, כולל כפרי הדייגים פראיה דוס אוסוס (Praia dos Ossos), אילהה דו קאבוקלו (Ilha do Caboclo) ופראיה דוס בוזיוס (Praia dos Búzios). בחצי האי הציורי הזה יש מבחר עצום של מקומות מעניינים, כך שמומלץ להגיע ליעד זה לחופשה ארוכה יחסית, כדי לחוות את כל החופים ואת כל האפשרויות. 

היכן לישון: בווילה ששוחזרה בלב העיירה ארמאסאו דוש בוזיוס (Armação dos Búzios) נמצא מקום האירוח Pousada Blanca Mar, במרחק של כמה צעדים מהחוף ומרחוב Rua das Pedras המפורסם. במקום יש סוויטות בגדלים שונים שיוכלו להתאים לצרכים של תיירים שונים, וגם מגוון אזורים משותפים מרווחים לשימוש האורחים, כולל טרסות מקורות ולא מקורות, גינה ובריכה. 

צילום: יחצ בוקינגצילום: יחצ בוקינג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוקינג.קום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: