אא

Aegean Airlines & Cyprus Airways: הסכם הקוד-שייר נכנס לתוקף

שתי חברות התעופה של יוון וקפריסין החלו אתמול, ה-20 ביוני, בהפעלת הסכם שיתוף הפעולה ביניהן, שירחיב משמעותית את הרשתות הבינלאומיות שלהן

צילום: סייפרוס איירווייס צילום: סייפרוס איירווייס

AEGEAN ו-Cyprus Airways הכריזו על הפעלת הסכם הקוד-שייר ביניהן החל ב-20 ביוני, שיועיל לשתיהן להרחיב את רשת הקווים הבינלאומיים שלהן.

עפ"י ההסכם Aegean תציב את קוד A3 שלה בטיסות המופעלות על ידי Cyprus Airways לפריס, רומא, מילאנו, ביירות, קהיר, ירוואן ולכל היעדים ביוון.

מאידך, קוד Cyprus Airways של CY יוצב בכל הרשתות של Aegean ביוון ובטיסות למדריד וברצלונה.

פול סייז, מנכ"ל Cyprus Airways התייחס להסדר: "החתימה על הסכם זה היא עוד ציון דרך עבור Cyprus Airways החדשה. אנו שמחים להכריז על הסכם שיתוף הקוד שלנו עם חברת הדגל השכנה שלנו, AEGEAN, החברה בברית התעופהStar Alliance , ויחד אנו חולקים מוניטין חזק בשוק ומחויבות ללקוחות.

גם Cyprus Airways וגם AEGEAN חולקות תכונות דומות כמו שירות איכותי ושביעות רצון לקוחות, מה שהופך אותנו לשותפים אידיאליים.

זהו יום חשוב עבורנו, שכן אנו מניחים את הבסיס לשיפור שיתוף הפעולה עם שותפי תעופה בעלי דעות דומות ולהמשיך במסע שלנו להרחיב את הרשת שלנו כדי להציע לקהילה הקפריסאית הזדמנויות חדשות לנסיעות לאירופה ומחוצה לה, תוך הקלה על מטיילים מכל העולם לבקר בקפריסין".

רולנד ג'אגי, מנהל המסחר הראשי של Aegean, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מההסכם הזה, מכיוון שהוא ירחיב את הרשת שלנו ויציע ללקוחותינו יותר הטבות וקישוריות משופרת. אנו מצפים לעבוד עם Cyprus Airways ולספק רשת משופרת לנוסעים של שתי חברות התעופה.

AEGEAN משקיעה בהתמדה בקפריסין ובשותפויות אסטרטגיות המשדרגות את שירותיה ומאפשרות לה לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של הנוסעים שלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סייפרוס איירווייסAEGEAN

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: