מנכ"לית דיזנהאוז: "המצב הכלכלי נותן אותותיו. לקוחות מבקשים לחלק לתשלומים"
ערב תחילת עונת הקיץ, חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז, מודאגת: "מטריד אותי מאוד חוסר הוודאות לגבי מהלכי הממשלה בכל מה שקשור למהפכה המשפטית. מדינה של יום סקנדל, יום פסטיבל"
ערב תחילת 'העונה החמה' של יולי-אוגוסט, מנכ"לית דיזנהאוז, חני סובול, מוטרדת. בשיחה עם פספורטניוז היא מסבירה. "מטריד אותי מאוד חוסר הוודאות לגבי מהלכי הממשלה בכל מה שקשור לרפורמה המשפטית המשפיעה על השווקים ועל שער החליפין של השקל אל מול הדולר ושאר המטבעות. מצב הרוח של הציבור והמצב המדיני. מדינה של יום סקנדל, יום פסטיבל".
איזו עונה את צופה?
"לדיזנהאוז הייתה חצי שנה טובה מאוד. יש התאוששות יפה מאוד של המגזר העסקי וגם בלקוחות הפרטיים חל גידול אל מול השנה הקודמת. ליווינו את נבחרת הנוער בהישגיה במונדיאליטו בארגנטינה, ובקרוב נתחיל עם מכבי חיפה את המסע במוקדמות ליגת האלופות. אם הפעילות הגלובלית שלנו התרחבה מאוד עם קליטת לקוחות שנוספו ל-BCD העולמית ואלינו כמייצגים אותם פה בישראל. אנו צופים את המשך מגמת הגידול בשוק העסקי לאור פתיחת היעדים במזרח והרחבת הקווים הישירים אליהם".
מהם היעדים הנמכרים ביותר אצלכם הקיץ?
"היעדים הפופולאריים לקיץ הם: ארה"ב, שארם א' שייח וכמובן, קפריסין ואיי יוון. היעד המפתיע הוא יפן". (הבוקר בפספורטניוז כתבה חדשה על צפון יפן. ס.פ.ז)
"המצב הכלכלי נותן אותותיו בעיקר בבקשה של הלקוחות לחלק את ההוצאה לתשלומים. לנו בדיזנהאוז יש שיתוף פעולה עם חברת בלנדר למתן הלוואה מחוץ למסגרת האשראי של כרטיס האשראי".