אא

השקת הקרוסאובר החשמלי MG Marvel R בישראל

הקרוסאובר החשמלי המדובר MG מארוול R נחת בישראל בשתי רמות גימור - בעלות הנעה אחורית והנעה כפולה. מה כולל המפרט שלו, ומה מחירו?

השקת MG מארוול R בישראל. צילום: אירה מקיינקו השקת MG מארוול R בישראל. צילום: אירה מקיינקו

קבוצת לובינסקי השיקה את אחד הקרוסאוברים החשמליים הכי מדוברים השנה - MG Marvel R. מדובר בקרוסאובר גדול בעיצוב מעודכן, שתוכנן מלכתחילה כדגם חשמלי לחלוטין (ולא כדגם שיש לו גם גרסת בנזין). 

השקת MG מארוול R בישראל. צילום: אירה מקיינקוהשקת MG מארוול R בישראל. צילום: אירה מקיינקו

MG מארוול R הגיע לישראל בשתי רמות גימור: רמת הגימור הבסיסית, Luxury, בעלת הנעה אחורית, ויש לה שני מנועים שממוקמים על הסרן האחורי בהספק של 177 כוחות סוס. בגרסה זו, טווח הנסיעה המוצהר הוא עד 402 ק"מ.

 MG מארוול מגיע ארצה בשתי רמות גימור. צילום: אירה מקיינקו MG מארוול מגיע ארצה בשתי רמות גימור. צילום: אירה מקיינקו

ברמת הגימור הבכירה, Performance, הרכב מגיע עם הנעה כפולה, עם מנוע שלישי שממוקם על הסרן הקדמי. ברמת גימור זו לרכב יש 284 כוחות סוס, וטווח נסיעה מוצהר של עד 370 ק"מ.

תא מטען מרווח גם בקדמת הרכב. צילום: אירה מקיינקותא מטען מרווח גם בקדמת הרכב. צילום: אירה מקיינקו

סוללת המארוול R בשתי רמות הגימור היא בגודל של 70 קוט"ש. הרכב נטען בטעינה ביתית בקצב של 11 קילוואט, ובטעינה מהירה בקצב של עד 93 קילוואט. הוא מסוגל להאיץ מאפס למאה קמ"ש ב-4.9 שניות בלבד. 

סוללת המארוול החשמלית היא בגודל אחיד של 70 קוטש. צילום: אירה מקיינקוסוללת המארוול החשמלית היא בגודל אחיד של 70 קוטש. צילום: אירה מקיינקו

מבחינת איבזור ובטיחות, הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 19.4 אינץ', ולוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. יש לו סאנרוף נפתח עם כיסוי וילון, מושבים מתחממים ומתקררים עם כוונון חשמלי, ואת כל מערכות הבטיחות הפסיביות הרגילות.

MG מארוול R מבפנים. צילום: אירה מקיינקוMG מארוול R מבפנים. צילום: אירה מקיינקו

מחירו של המארוול R מתחיל מ-205,888 ש"ח לרמת הגימור הבסיסית, ו-218,888 ש"ח לבכירה. בשורות טובות נוספות שהגיעו בהשקה, הן שהחל מאוגוסט הקרוב תחזור לארץ MG ZS EV המיוחלת!

הקליקו כאן למדור הרכב החדש של פספורטניוז 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: