אא

סינגפור איירליינס בראש: מי הן חברות התעופה הטובות בעולם?

ב״טקס פרסי האוסקר״ של עולם התעופה, הוכרזו חברות התעופה הטובות בעולם לשנת 2023. מי בראש הרשימה, מהן החברות עם השירות הטוב בעולם ואלו הן חברות התעופה הנקיות בעולם?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

טקס פרסי חברות התעופה לשנת 2023 של Skytrax התקיים השבוע באירוע חגיגי במסגרת הסלון האווירי בפריז. מעל ל-350 אורחים הגיעו מרחבי העולם, בנוכחות מנכ״לי חברות תעופה, נשיאים, ועוד. האירוע שכונה ״האוסקר של עולם התעופה״, מתקיים מאז שנת 1999, וממשיך להוביל סקר לקוחות עצמאי לחלוטין. בהנהלת הארגון מדגישים כי כל העלויות של הסקר, לרבות טקס הפרסים, ממומן על ידי Skytrax, והחברה אינה גובה סכום כניסה או השתתפות בסקר. הסקר האחרון נערך בין ספטמבר 2022 למאי 2023, והוא נשאל בשפות: אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית, יפנית וסינית. אז מי חברת התעופה הטובה בעולם?

חברות התעופה הטובות בעולם

במקום הראשון ניתן למצוא את סינגפור איירליינס. במקום השני את Qatar Airlines, במקום השלישי ANA - All Nippon Airways (יפן), במקום הרביעי אמירייטס, במקום החמישי JAL (יפן), במקום השישי טורקיש איירליינס, במקום השישי Air France, במקום השמיני קתאי פסיפיק, במקום התשיעי EVA AIR, במקום העשירי קוריאן אייר, במקום ה-11 Hainan Airlines, במקום ה-12 SWISS, במקום ה-13 אתיחאד, במקום ה-14 איבריה, במקום ה-15 פיג׳י, במקום ה-16 Vistara, במקום ה-17 Qantas, במקום ה-18 בריטיש איירוויז, במקום ה-19 אייר ניו זילנד, ובמקום ה-20  דלתא איירליינס.

יש לציין כי מתוך 20 החברות הנבחרות ל״חברות הטובות בעולם״, 11 מתוכן טסות לישראל, כמו טורקיש איירליינס, Air France, קתאי פסיפיק, קוריאן אייר, דלתא איירליינס, Hainan Airlines, SWISS, אתיחאד, איבריה, בריטיש איירוויז, ודלתא איירליינס.

קתאי פסיפיק: זוכה פרס ״הבידור הטוב בעולם בטיסה״

עוד קתאי פסיפיק זכתה בפרס עבור הבידור הטוב בעולם בטיסה. לוויניה לאו (Lavinia Lau), מנהלת לקוחות ומסחר קתאי פסיפיק אמרה: "אנו גאים מאוד להיות מוכרים על ידי הלקוחות שלנו עבור האיכות הגבוהה של היצע הבידור שלנו בטיסה. אנו מייחסים חשיבות עצומה להצעת תוכן וחוויות ללקוחותינו, שהם נהנים מהם ומעריכים אותם. ברצוננו להודות לכל מי שהצביע עבורנו לפרס הבידור הטוב ביותר בעולם, ואנו מצפים לחלוק את החוויה עטורת הפרסים שלנו עם כל הלקוחות שלנו על הטיסה״. קתאי פסיפיק מספקת את אחת מספריות הסרטים והטלוויזיה הגדולות בעולם, כולל אוסף מרשים של שוברי קופות הוליוודיים וקולנוע אסיאתי. לחברת התעופה מסך בידור אישי בגב המושב בכל מושב, והיא הראשונה שמספקת איכות צפייה גבוהה ברזולוציית 4k.

חברות התעופה הנקיות ביותר

1. ANA - All Nipon Airways (יפן)
2. Asiana Airlines (דרום קוריאה)
3. Qatar Airways
4. Singapore Airlines
5. Hainan Airlines
6. EVA Air (טייוואן) 
7. Cathay Pacific
8. Japan Airlines (JAL) 
9. Korean Air
10. China Airlines
 
איפה תמצאו את השירות הטוב ביותר במטוסים?
  1. Garuda Indonesia (אינדונזיה)
  2. Singapore Airlines 
  3. ANA All Nippon Airways (יפן)
  4. EVA Air (טאיוואן)
  5. Hainan Airlines (סין)
  6. Qatar Airways
  7. Cathay Pacific (הונג קונג)
  8. Thai Airways
  9. Emirates
  10. Japan Airlines

הטרקלינים הטובים בעולם

  1. Plaza Premium – שדה התעופה רומא
  2. The Pearl - בחריין
  3. IGA Lounge - איסטנבול
  4. Primeclass – מוסקט
  5. American Express Centurion – דאלאס 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסטורקיש איירליינססינגפור אייליינסדלתא איירליינסSkytrax

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: