אא

החל מ-2,790 ש״ח: סדרת המסכים החדשה של סוני נוחתת בישראל

חברת ישפאר, יבואנית סוני בישראל משיקה את סדרת מסכי הטלוויזיה החדשה של סוני לשנת 2023-2024. הסדרה החדשה מביאה מגוון רחב של שיפורים, ושומרת על תג מחיר של החל מ-2,790 ש״ח

Shutterstock Shutterstock

חברת ישפאר יבואנית סוני בישראל משיקה את סדרות המסכים החדשות של סוני לשנת  2023-2024, עם מעבד קוגניטיבי XR לחוויית הבידור הביתית. סדרות המסכים החדשות כוללות BRAVIA XR: X95L Mini LED, X90L Full Array LED, A95L QD-OLED ו-A80L OLED. כל הדגמים מצוידים בתכונות המספקות לצרכנים חוויה סוחפת לצפייה בסרטים, הנאה מאפליקציות סטרימינג, משחקים ועוד. 

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר ציין כי "השנה אנו גאים במיוחד להציג קו מוצרים מתקדם הכולל 32 מסכים שונים בגדלים של החל מ-32 אינץ ועד ל-98 אינץ  המצויידים בטכנולגיות מתקדמות, ובהתאמה מלאה לדרישות הצרכן הישראלי למסכים גדולים ומתקדמים הן בטכנולגיית LED, והן בטכנולוגיית OLED, וכפי שהכריז מאשי טקיגוצ"י הנשיא הנכנס של סוני אירופה: טלוויזיות BRAVIA החדשות של סוני נועדו לבדר - בין אם אתה חובב ספורט, חובב סרטים או גיימר, BRAVIA היא הבחירה הטובה ביותר", הדגמים החדשים אינם מתפשרים במימוש החזון שלנו ומפגישים עשרות שנים של מומחיות של סוני בתעשיות הטלוויזיה, הקולנוע והמשחקים".

הודות למעבד הקונגטיבי XR: שליטה טובה ביותר בתאורה האחורית

טלוויזיות BRAVIA XR מ-2023 כוללות את המעבד הקוגניטיבי XR המעודכן הכולל את טכנולוגיית XR Clear Image החדשה, המשפרת הפחתת רעשים ובהירות עם תנועה, מפחיתה טשטוש ויצירת סצנות מלאות באקשן. המעבד הקוגניטיבי XR מאפשר שליטה טובה יותר בתאורה אחורית להגדלת אזורי עמעום מקומיים, בהירות מוגברת ותמונה מדוייקת יותר. בנוסף, כל דגם מציע Acoustic Center Sync, המסנכרן את מערכת השמע של הטלוויזיה עם מקרן הקול התואם של סוני והופך אותו לרמקול המרכזי לחוויה אולטימטיבית וסוחפת בבית. 
עבור צרכנים המחפשים חווית סאונד שובת לב עוד יותר, כל דגם עובד גם עם מקרני הקול של Sony ומציע  360 Spatial Sound Mapping אשר מייצר רמקולי פנטום ואופטימיזציה של שדה הקול. חידוש נוסף סדרת  -X95L כוללת Acoustic Multi-Audio+, שמגביר את הצליל בצורה שתואמת את התמונה על המסך. דגמי ה-A95L וה-A80L כוללים את טכנולוגיית Acoustic Surface Audio עם אקטואטורים רוטטים להפקת צליל מהמסך כולו, בהתאמה מושלמת לכל סצנה.

הסדרה החדשה לוקחת את משחקי הפליסטיישן 5 לשלב הבא

סדרות BRAVIA XR 2023 מאפשרות לגיימרים לקחת את משחקי ה-PlayStation 5 לשלב הבא עם תכונות בלעדיות, כולל מיפוי גוון HDR אוטומטי ומצב תמונה ז'אנר אוטומטי, לאיכות תמונה אופטימלית בזמן משחק וסטרימינג. תכונות אחרות כוללות תפריט משחק קל לשימוש שבו גיימרים יכולים להתאים את ההגדרות שלהם להעדפותיהם, כגון הפעלה או כיבוי של VRR או Motion Blur Reduction. תפריט המשחק החדש מאפשר למשתמשים גם להגביר את הבהירות באזורים חשוכים כדי לזהות בקלות עצמים ויריבים ובאמצעות  האקולייזר השחור ויכולים בקלות לכוון על יריביהם עם שישה סוגים של צלבות.  

תכונה חדשה נוספת היא  היכולת להתאים אישית את גודל המסך עם תכונת גודל המסך כדי לרכז משחק עם מסך קטן יותר וממוקד. דגם ה-A95L כולל גם Multi-View, שבו משתמשים יכולים לצפות בהליכים ובמדריכי משחק זה לצד זה ובו זמנית לשחק את הכותרים האהובים עליהם.

״שומרת על מחויבותה להפחתת השימוש בפלסטיק״

סוני שומרת על מחויבותה להפחתת השימוש בפלסטיק באמצעות יוזמת הדרך לאפס. כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית, סוני עובדת על היבטים מרובים של מחזור החיים של המוצר, כגון הפחתת השימוש בפלסטיק בתולי, שיפור יעילות ההפצה ובדיקת צריכת האנרגיה במהלך השימוש. לוח המחוונים החדש של מצב חיסכון הכלול בכל דגמי 2023, מאפשר למשתמשים להתאים אישית בקלות את העדפות והגדרות חיסכון באנרגיה.

סדרת המסכים החדשה: החל מ-2,790 ש״ח

סדרת המסכים החדשה מתחילה החל מ-2,790 ש״ח לדגמי ה-X75L, סדרת ה-X80L תעלה החל מ-3,690 ש״ח, סדרת ה-X85L החל מ-5,690 ש״ח, סדרת ה-X90L החל מ-6,890 ש״ח, וסדרת ה-X95L החל מ-11,190 ש״ח. סדרת מסכי ה-A מתחילה ב-4,790 ש״ח לסדרת ה-A75K, סדרת ה-A80L החל מ-8,990 ש״ח וסדרת ה-A95L החל מ-,9,590 ש״ח.  
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: