אא

הנתונים נחשפים: כמה ישראלים ביקרו בגרמניה בשנת 2022?

כמה ישראלים ביקרו בגרמניה בשנת 2022, לאיזה מטרות הגיעו וכמה טיסות שבועיות בין גרמניה לישראל? במסיבת עיתונאים חגיגית, לשכת התיירות הגרמנית חושפת את הנתונים

צילום: יואב בן נון צילום: יואב בן נון

השבוע ערכה לשכת התיירות הגרמנית בישראל בראשותה של גולדי מולר, מנכ"לית הלשכה, מסיבת עיתונאים במלון ג'אפה ביפו, בה הוצגו נתונים על ענף התיירות במדינה, כמו גם קמפיינים כלל עולמיים המביאים אל קדמת הבמה את הטבע, המורשת והחוויות שמציעה גרמניה למבקריה. וגם: מהנתונים עולה כי מחיר הלינה בגרמניה נמוך בממוצע מזה שבשאר מדינות האיחוד האירופאי. 

צילום: יואב בן נוןצילום: יואב בן נון

בשנת 2022, נרשמו 710,988 לינות של תיירים ישראליים בגרמניה. 39% מהתיירים הגיעו לגרמניה למטרת חופשה אורבנית. 23% ביקרו במדינה לצורך טיול מקיף הכולל גם אזורים מחוץ לערים. בקיץ זה, 6 חברות תעופה שונות יציעו 77 טיסות שבועיות ישירות בין גרמניה וישראל. מחיר הלינה בגרמניה נמוך בממוצע מזה שבשאר מדינות האיחוד האירופאי (מחיר של 83 אירו ללילה בגרמניה לעומת ממוצע של 90 אירו ללילה בשאר היעדים במדינות האיחוד).

צילום: יואב בן נוןצילום: יואב בן נון

בשנת 2023 עורכת לשכת התיירות הגרמנית ארבעה קמפיינים ראשיים, המופצים ברחבי העולם. קמפיין נגישות - Barrier-free: גרמניה ידועה בעולם כולו במורשת התרבותית העשירה שלה, בנופים עוצרי הנשימה המעטרים את חבלי הארץ שלה וכמובן - בתשתיות ברמה עולמית. עם זאת, רבים אינם מודעים לעובדה כי גרמניה היא גם אחד היעדים הנגישים ביותר באירופה כולה, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור מטיילים עם מוגבלויות. 

צילום: יואב בן נון  גולדי מולר מנכלית לשכת התיירות הגרמניתצילום: יואב בן נון גולדי מולר מנכלית לשכת התיירות הגרמנית

קמפיין Embrace German Nature: הקמפיין נועד להדגים עד כמה נופי הטבע בגרמניה הם מגוונים וייחודיים. קמפיין Feel Good: קמפיין ותיק נוסף שנועד להעניק דגש על המסר "להרגיש טוב" – וזאת בכל הקשור לתיירות בת-קיימא וידידותית לסביבה. קמפיין UNESCO World Heritage Sites: מטרת הקמפיין היא למצב את גרמניה כביתם של 51 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, המצויים הן בתוך הערים והן במרחב הכפרי. 

צילום: יואב בן נוןצילום: יואב בן נון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: