אא

אלו ההמלצות של Four Seasons לביקור במצרים

מהפירמידות של גיזה, טיול ללוקסור, ועד לאלכסנדריה ושארם א-שייח: עם 3 מלונות במצרים, רשת Four Seasons היוקרתית משתפת את ההמלצות החמות לביקור במצרים

ההמלצות של רשת Four Seasons. צילום: יח״צ, Four Seasons ההמלצות של רשת Four Seasons. צילום: יח״צ, Four Seasons

מצרים יעד מועדף עבור אלה המחפשים תרבות עתיקה, ריגוש של הרפתקאות, ציד אוצרות בשווקים, אוכל ערבי ייחודי, ונופים שתרצו לשתף ברשתות החברתיות בכל צעד ושעל. בקיץ הקרוב , Four Seasons Hotel Cairo at Nile Plaza Four Seasons Hotel Alexandria at San Stefano ו- Four Seasons Resort Sharm El Sheikh מזמינים את המטיילים לגלות את מצרים מחדש, ומשתפים את ההמלצות הטובות ביותר לביקור במצרים. 

רשת Four Seasons מבוססת במצרים כבר יותר משני עשורים, וערוכה להתאמה אישית של החופשה המושלמת עבור משפחות, זוגות וחברים ביעד מצרי אחד, שניים או יותר, בהתאמה מלאה לצרכים ולרצונות האישיים. עם גישה לאתרים שאינם פתוחים לציבור ברחב, מדריכים מקומיים וסידורי נסיעות, וכמובן - מקומות הלינה.

בראש כל רשימה של כל המבקרים הקיץ במצרים היא הפתיחה המצופה של המוזיאון המצרי הגדול בקהיר. לא אחר מאשר רעמסס השני (בצורת פסל בגודל 11 מטר, שנחצב לפני 32 מאות שנים) מקבל את פני המבקרים במוזיאון הארכיאולוגי הגדול בעולם. הבניין העכשווי המרשים מכיל את רוב האוצרות שנחשפו לפני מאה שנה בקברו של המלך תות, בתוספת יותר מ-100,000 חפצים נוספים המשתרעים על פני 7,000 שנות היסטוריה ותרבות מצרית. המוזיאון פתוח חלקית כעת, והפתיחה החגיגית צפויה בהמשך השנה.

קהיר: עיר סודות משתנה ללא הרף

"הפירמידות של גיזה הן אתר חובה כמובן, ולכן, ובמיוחד למי שכבר ראה אותן בעבר, אנו מציעים את ההזדמנות לחוות את הוד מלכותן באור חדש עם ארוחת ערב פרטית תחת הכוכבים בין אחד משבעת פלאי העולם", אומר איב ג'קומטי, סגן נשיא אזורי ומנהל כללי של מלון , Four Seasons Hotel Cairo at Nile Plaza" ואחד החידושים שאנחנו מציעים הוא פירמידת המדרגות ב-Djoser, שנפתחה לאחרונה מחדש לאחר שיקום של 14 שנים ומרכזו של מתחם קברים עתיק עוד יותר אפילו מהפירמידות של גיזה, בכמה מאות שנים". 
 
כדי לצלול עמוק יותר לתוך ההיסטוריה, טיול ללוקסור ולעיר גן העדן ארואן הוא יום שלא ישכח במהרה. Four Seasons מציעה חוויה מדלת לדלת, כולל העברות בלימוזינה וליווי דרך שדה התעופה. לאחר טיסה קצרה, ייקח את האורחים מדריך מנוסה שנבחר בקפידה, שייקח אותם דרך המוזיאון הפתוח הגדול בעולם, בו אוצרות ממשיכים להתגלות, בעקבות הפרעונים דרך מקדשים ומונומנטים, עמק המלכים המפורסם, ומוזיאונים מעניינים המספרים את סיפוריה של מצרים העתיקה.

אלה שמעדיפים להישאר בעיר ייהנו מהארמונות הרבים המשוחזרים של קהיר, מרכזי אמנויות הבמה שלה, גלריות לאמנות עכשווית (טיפ: מומלץ להתחיל מאוסף האמנות הנרחב ב-Four Seasons כהקדמה לסצנת האמנות המתפתחת של העיר), מוזיאונים רבים ובית האופרה. לא ניתן להשלים ביקור בעיר ללא טיול באזור מואז, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וחאן אל חלילי, השווקים בני 1,000 השנים, בחיפוש אחר כל דבר, החל מיצירות אומנות ועד למזכרות. כשהשמש שוקעת, שייט נינוח בנילוס, בסירת פלוקה מסורתית העוברת על פני בית האופרה של קהיר, מגדל קהיר הנוצץ, מועדון היאכטות הנודע ומספר ארמונות, תוך כדי שהאורחים נהנים מתה מנטה בסגנון בדואי.

אלכסנדריה: פנינת הים התיכון 

צעירה יחסית לקהיר, אלכסנדריה נוסדה על ידי אלכסנדר הגדול בשנת 331 לפני הספירה. הגעתם של המקדונים למצרים הייתה רק עוד רגע בהיסטוריה ארוכה של השפעות בין-תרבותיות שניתן לראות בכל רחבי העיר. לדוגמה, קחו את עמוד פומפיוס, שהוקם לכבוד הקיסר הרומי דיוקלטיאנוס בסביבות שנת 300 לספירה שהסיפורים על בנייתו ותפקידו בתקופות רבות של ההיסטוריה מרתקים. ביקור באמפיתיאטרון הרומי נהו ציון דרך של שרידי העיר העתיקה של אלכסנדריה בתקופה הרומית. 
לאחר מכן, צאו לסיור במקום בו עמד פעם מגדלור פארוס האגדי - המצודה קאיטביי. ציון הדרך מהמאה ה-15 שהוא כיום מוזיאון ימי עם מגדלי תצפית ואוסף נשק ייחודי. לחוויה קולינרית פנורמית, מומלץ לבקר במועדון היווני עם נופים ציוריים של הים התיכון. נקודת ציון מרכזית היא הספרייה הגדולה של אלכסנדריה, אחד ממרכזי התרבות הגדולים בעולם עם שמונה מיליון ספרים. המתחם מכיל ארבעה מוזיאונים, 15 גלריות קבועות לאמנות, פלנטריום ומעבדה לשחזור כתבי יד.

שארם א-שייח: נווה מדבר להרפתקנים

למי שפחות מתחבר למוזיאונים, שווקים הומים ואתרי תיירות צפופים, חצי האי סיני הוא שממה עצומה להרפתקנים בים וביבשה, עם שפע של חיים ימיים וספינות טרופות. מרכז הצלילה החדש ב-Four Seasons Resort Sharm El Sheikh, מציע אימונים והצצות ראשונות לחיי מים צבעוניים בשונית הפרטית של אתר הנופש. משם גם ניתן לצאת להפלגות ל-76 אתרי הצלילה המוכרים של האזור, ומומלץ לנסות גם את צלילת הלילה.
 
הריזורט בשארם א-שייח הורחב לאחרונה, והכפיל את גודלו המקורי, ומציע מגוון בריכות, 12 מסעדות, ספא חדש מגרשי טניס וסקווש, אבל עוד הרבה יותר, כמו רכיבה על אופניים בדיונות, ספארי גמלים בשקיעה או ארוחת ערב בסגנון בדואי תחת הכוכבים, וגם האתרים ההיסטוריים של האזור שווים הצצה, כמו טיפוס להר סיני בזריחה וביקור במנזר סנטה קתרינה, שנבנה במאה השישית ואחד המנזרים הפועלים העתיקים בעולם כיום.

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: