אא

השקת ג'ילי ג'יאומטרי C המחודשת בישראל

ג'ילי ג'יאומטרי C החדשה מגיעה לישראל עם שתי אפשרויות סוללה, ושתי רמות גימור לכל אחת מהן. כמה עולה הדגם המחודש של הרכב, ומה עוד הוא כולל?

השקת ג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה. צילום: אירה מקיינקו השקת ג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה. צילום: אירה מקיינקו

ג'ילי ג'יאומטרי סי מגיעה לארץ במראה מחודש, ועוד כמה שינויים מעניינים. היא מוצעת בשתי אפשרויות של גדלי סוללה, כאשר לכל סוללה ניתן להתאים אחת משתי רמות הגימור של איבזור הרכב - Pure ו-Pro. 

ג'ילי ג'יאומטרי סי המחודשת מגיע עם שתי אפשרויות סוללה. צילום: אירה מקיינקוג'ילי ג'יאומטרי סי המחודשת מגיע עם שתי אפשרויות סוללה. צילום: אירה מקיינקו

הסוללה הראשונה מגיעה בגודל של 53 קוט"ש, ומאפשרת לרכב לנסוע טווח מוצהר של עד 359 ק"מ (לעומת 350 ק"מ בדגם הקודם). הסוללה השנייה מגיעה בגודל של 70 קוט"ש, והיא בעלת טווח מוצהר משופר של עד 485 ק"מ (לעומת 460 ק"מ בדגם היוצא).

עיצוב הג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה. צילום: אירה מקיינקועיצוב הג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה. צילום: אירה מקיינקו

מבחינה עיצובית, מתיחת הפנים ניכרת בעיקר בחזית הרכב - עם לוגו מואר חדש, ופסים שחורים מובחנים מסביב לפנסים. גם מבפנים, הרכב מאובזר יותר מבעבר, וכל הקונסולה המרכזית מעוצבת כעת בצורה עדכנית וטכנולוגית.

פסים שחורים מובחנים בקדמת הרכב. צילום: אירה מקיינקופסים שחורים מובחנים בקדמת הרכב. צילום: אירה מקיינקו

ג'ילי גיאומטרי C המחודשת מגיעה כעת עם Waze מובנה, מערכת מולטימדיה משופרת שתומכת בשפה העברית, אפליקציה ייעודית לבעלי הרכב ואפשרות לכניסה והנעה ללא מפתח.

ג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה מבפנים. צילום: אירה מקיינקוג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה מבפנים. צילום: אירה מקיינקו

למערכות הבטיחות הקיימות של הרכב מתווספות גם מספר מערכות בטיחות חדשות, וביניהן התרעה על תנועה חוצה מאחור והתרעת התנגשות לפני פתיחת הדלתות. גרסת הרכב הבכירה יותר, Pro, כוללת גם חיישני חנייה קדמיים, בנוסף לאחוריים ולמצלמת 360 המעלות שמותקנת ברכב.

ג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה מגיעה בשתי רמות גימור שונות. צילום: אירה מקיינקוג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה מגיעה בשתי רמות גימור שונות. צילום: אירה מקיינקו

מחירה של הג'ילי ג'יאומטרי C בגרסת הסוללה בגודל 53 קוט"ש מתחיל מ-145 אלף ש"ח לרמת הגימור Pure, ו-153 אלף ש"ח ברמת הגימור Pro. מחירה של הג'ילי ג'יאומטרי C בגרסת סוללה בגודל 70 קוט"ש מתחיל מ-158 אלף ש"ח לרמת הגימור Pure, ו-166 אלף ש"ח לרמת הגימור Pro.

הקליקו כאן למדור הרכב החדש של פספורטניוז 

כמה עולה ג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה. צילום: אירה מקיינקוכמה עולה ג'ילי ג'יאומטרי סי החדשה. צילום: אירה מקיינקו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: