אא

ביוון יעניקו תמריצים וסבסוד באגרות שדות התעופה לחברות התעופה להארכת עונת התיירות

כך מביאים עוד טיסות ותיירים למדינה: חברת הניהול הבינלאומית Fraport, המנהלת 14 נמלי תעופה ביוון ובאיים, תעניק הטבות לחברות התעופה, שיפעילו קווי טיסה בחודשים אוקטובר, נובמבר, מרץ ואפריל. "הרחבת עונת התיירות היא יעד לאומי, אומרים בחברת הניהול

סנטוריני. צילום: 123rf סנטוריני. צילום: 123rf

Fraport יוון, השלוחה היוונית של חברת ניהול נמלי התעופה הבינלאומית, איתנה במחויבותה לתמוך בתיירות היוונית ותורמת באופן פעיל למאמץ הלאומי להארכת עונת התיירות.

יוזמה זו מתבססת על תוכנית, שהוצגה בשנת 2018 ועדיין בתוקף, המתמקדת בשילוב קווים בינלאומיים חדשים במהלך חודשי החורף.

Fraport יוון מנהלת 14 נמלי תעופה ביוון ובאיים: אקטיון, חאניה, קורפו, קוואלה, קפלוניה, קוס, מיטיליני, מיקונוס, רודוס, סאמוס, סנטוריני, סקיאתוס, סלוניקי, זקינתוס.

מתוך התחשבות בצרכים של חברות התעופה והקידום של 14 היעדים של Fraport יוון, החברה מציעה תמריצים וסובסידיה משמעותית על אגרות שדות התעופה, הנעות בין 25% ל-50%. המטרה היא לעודד חברות תעופה להתחיל את הפעלת קווי הטיסה שלהן מוקדם יותר, כבר בחודשי החורף, או אפילו להאריך את פעילותן מעבר לעונת השיא. התמריצים ייכנסו לתוקף מחודש אוקטובר הקרוב ויכסו את החודשים אוקטובר, נובמבר, מרץ ואפריל.

לרגל הצגת התמריץ הספציפי הזה, אמרג'ורג' וילוס, המנהל הבכיר לפיתוח מסחרי ועסקי של Fraport יוון: "הרחבת עונת התיירות היא יעד לאומי. מאז אנחנו מנהלים 14 נמלי התעופה, קידום היעדים שאנו משרתים היו בראש סדר העדיפויות האסטרטגיות שלנו. בתגובה לדרישות של חברות תעופה וקהילות מקומיות, תכננו את תמריצי הפיתוח החדשים הללו כדי לתמוך במאמץ הלאומי למשיכת תיירים נוספים במהלך החודשים של ביקוש נמוך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןאיי יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: