אא

עם מסך טלוויזיה נייד: LG משיקה את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2023

LG וח.י משיקות בישראל את סדרת מסכי הטלוויזיות לשנת 2023, ומשיקה בישראל את ה-Standbyme, מסך הטלוויזיה הנייד. עוד החברה מציינת עשור לסדרת מסכי ה-OLED

המסכים החדשים של LG. צילום: יח״צ, LG המסכים החדשים של LG. צילום: יח״צ, LG

LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי הבידור הביתי, משיקות השבוע את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה בישראל. הליין החדש כולל 4 דגמים שונים של מסכי OLED במגוון רחב של גדלים לבחירה, מגודל 48 אינץ׳ ועד 97 אינץ׳,  דגמי QNED, דגמי Nano ו-UHD חדשים ומסכי טלוויזיה ניידים -StandbyMe  ו StandbyMe Go. השנה החברה גם חוגגת, בנוסף לליין החדש, LG חוגגת 10 שנות מובילות טכנולוגית עם מסך ה-OLED פורץ הדרך שהינו המסך המוביל בעולם בקטגוריית מסכי הפרימיום. 

השנה LG הגבירה באופן משמעותי (עד 70%) את בהירות מסכי ה-OLED (בסדרות G3, Z3) באמצעות טכנולוגיית ה-Brightness Booster Max. גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל אמר: "השנה החגיגה שלנו היא כפולה – גם ליין חדש, כולל מעבד חדש וטכנולוגיה לשיפור הבהירות, וגם ה-OLEDBration – חגיגת 10 שנות המובילות של LG OLED. ב-10 השנים האחרונות, LG מכרה מעל ל-15 מיליון יחידות של LG OLED בכל העולם, כאשר ניתן כיום למצוא את מסכי ה-OLED שלנו במעל ל-130 מדינות שונות". 

המסכים החדשים של LG. צילום: יח״צ, LGהמסכים החדשים של LG. צילום: יח״צ, LG

בחזית הליין לשנת 2023 ניצבות הטלוויזיות מסדרות C3 & G3. הדגמים החדשים והמשודרגים הללו מספקים בהירות ודיוק גבוהים במיוחד ברמת הצבע, כמו גם פרטים חדים במיוחד הודות לפאנל-LG OLED evo ומעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6.

ממשק WebOS שתומך באפשרויות מותאמות אישית

הגרסה העדכנית ביותר של webOS עושה שימוש בממשק משתמש מחודש All New Home, המציע שפע של אפשרויות התאמה אישיות ונוחות יותר מאי פעם. 'כרטיסים מהירים' חדשים מציעים למשתמשים גישה נוחה לתוכן ולשירותים אותם הם מרבים לצרוך - כולם מקובצים בקטגוריות, כגון: משרד ביתי, משחקים, מוזיקה וספורט. מערכת ההפעלה המתקדמת של LG webOS, מקלה על המשתמשים בטלוויזיה ליהנות מהמלצות המותאמות אישית להעדפותיהם על סמך היסטוריית הצפייה והרגלי הצפייה שלהם, כך AI Concierge מספק לכל משתמש רשימה מקובצת של אפשרויות תוכן המבוססות על השימוש בעבר ועל שאלות החיפוש שלו, ומציע מגוון של תוכן לגלישה.

LG StandByMe: חווית צפייה ניידת

מסך הטלוויזיה החדש LG StandByMe הינו מסך מגע אלחוטי עם סוללה מובנית המחוברת למעמד נייד בעל גלגלים סמויים ומאפשרת צפייה של כ-שלוש שעות רצופות. הצג בגודל 27 אינץ' אידיאלי לא רק עבור סרטים, תוכניות טלוויזיה ותוכן וידאו אלא גם לשיחות ועידה בווידאו עם בני משפחה ועמיתים לעבודה ולצפייה בהרצאות מקוונות (הודות לפיצ'ר שיקוף הסלולארי).
חווית צפייה ניידת. צילום: LG, יח״צחווית צפייה ניידת. צילום: LG, יח״צ

LG StanbyME מציע נוחות צפייה בזכות העיצוב הארגונומי שלו. ניתן לסובב, להטות ולהעמיד את המסך, הן בתצוגת רוחב רגילה והן לאורך. ניתן לכוונן את גובה הטלוויזיה דבר המאפשר התאמה אישית של מיקום המכשיר לפי תרחיש השימוש: להבטיח נוחות אופטימלית בצפייה בשכיבה במיטה, בעת בישול במטבח או בבילוי על הספה בסלון. צפיה בתוכן ב-LG StanbyME היא עניין קל במיוחד, הודות לאפשרות שיקוף מסך מהטלפון הנייד הפועלת בצורה חלקה עם הסמארטפונים החדשים ביותר בסביבת Android ו-iOS וביישומי NFC. מעמד נשלף מאפשר לצופה להניח את הטלפון על גבי ה-LG StanbyME דבר המייצר פתרון מהיר ומאובטח לשיחות וידאו, שיעורים מקוונים ולהזרמת תוכן.

המשתמשים יכולים לחבר גם את המחשבים הניידים או הנייחים שלהם ל-StanbyME באמצעות חיבור קווי (USB, HDMI) או אלחוטי.

הסדרה החדשה: החל מ-3,190 ש״ח

בחזית הליין לשנת 2023 ניצבות הטלוויזיות מסדרות C3 & G3. הדגמים החדשים והמשודרגים הללו מספקים בהירות ודיוק גבוהים במיוחד ברמת הצבע, כמו גם פרטים חדים במיוחד הודות לפאנל-LG OLED evo ומעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6. מחיר הטלוויזיות מתחיל ב-3,190 ש״ח לדגם ה-QNED בגודל 55 אינץ׳, כשבסדרות החדשות ניתן למצוא מסכי UHD החל מ-4,190 ש״ח בגודל 65 אינץ׳, מסך Nano החל מ-4,490 ש״ח, מסך QNED החל מ-3,190 ש״ח ומסך OLED החל מ-10,490 ש״ח. 
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: