אא

המשימה הושלמה: טום קרוז נחת באבו דאבי לפרימיירה של ״משימה בלתי אפשרית 7״

כוכב הקולנוע הגיע בטיסה ראשונה אל הטרמינל החדש בשדה״ת באבו דאבי, להקרנת הבכורה של הסרט Mission Impossible - Dead Reckoning Part One, אשר חלקים מרכזיים ממנו צולמו בשדה״ת באבו דאבי. הצגת הבכורה במזה״ת מתקיימת הערב בארמון האמירויות מנדרין אוריינטל

משימה בלתי אפשרית: טום קרוז. צילום: יחצ איתיחאד משימה בלתי אפשרית: טום קרוז. צילום: יחצ איתיחאד

טום קרוז חזר אמש (א') בסטייל למסוף מידפילד של נמל התעופה הבינלאומי באבו דאבי, שם צולמו חלקים מרכזיים של סרטו החדש ולקראת הקרנת הבכורה של הסרט במזרח התיכון בארמון האמירויות מנדרין אוריינטל הלילה, ה-26 ביוני.

כוכב הקולנוע האמריקאי, של הפרק השביעי בסדרת הסרטים Mission Impossible הגיע בטיסה הראשונה אל טרמינל Midfield החדש בנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי. לרגל חגיגות הסרט, טום קרוז חשף את הסרט על מטוס בואינג 787 דרימליינר של Etihad Airways. כחברת התעופה הרשמית של הסרט, איתיחאד תישא כעת את מיתוג הסרט במטוס זה כשהוא יטוס ליעדים ברחבי העולם.

המבנה האייקוני של טרמינל Midfield עוצב בהתאמה לתפקידו בסרט, כאשר אחת מסצנות הפעולה המרגשות והמורכבות ביותר של הסרט צולמה על גג הבניין בגובה 315 מטר.

הסרט יחשוף את פנים הטרמינל לראשונה עם יציאת הסרט לבתי הקולנוע ב-13 ביולי 2023, Mission Impossible – Dead Accounting Part One כולל גם תפאורות ייעודיות בנמל התעופה וטרקלין המחלקה הראשונה של איתיחאד.

אלנה סורליני, ממלאת מקום המנכ"לית של שדות התעופה באבו דאבי, אמרה: "אנו שמחים לקבל את פני טום קרוז, צוות השחקנים והצוות של Mission Impossible - Dead Accounting Part One חזרו לאבו דאבי. אנו גאים בתפקידנו בסרט ובתרומתנו לאבו דאבי כיעד שמושך כישרונות עולמיים. הסצנות המוצגות בסרט הן עדות לארכיטקטורה, קנה המידה והעיצוב של טרמינל Midfield אייקוני, אשר שואב השראה מהאלמנטים התרבותיים של אבו דאבי".

אנטונואלדו נבס, מנכ"ל הקבוצה של Etihad Aviation אמר: "שותפות עם Mission Impossible היא עדות נהדרת לחזקה של היעד אבו דאבי ולמה שיש לו להציע. לא יכולתי להיות גאה יותר באבו דאבי ובצוות שלנו בהצגת האטרקציות הייחודיות של האמירות, שדה התעופה החדש שלנו ואיתיחאד בסרט".

הסצנות שצולמו בטרמינל Midfield דרשו 21 ימים של הכנה, שבעה ימי הפקת צילום, וכללו 762 צוותים וספקים. זהו הסרט השני של Mission Impossible שצולם באבו דאבי. בשנת 2018, סצנת צניחה חופשית של HALO צולמה באמירות בסיוע צבא איחוד האמירויות, ועדת הסרטים של אבו דאבי ו-twofour54.

נמל התעופה של אבו דאבי. צילום: Shutterstockנמל התעופה של אבו דאבי. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביetihad airwaysאיתיחאד איירווייז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: