אא

יותר מ-8,000 טיסות בארה"ב עוכבו או בוטלו עקב סערות קשות

מרבית הטיסות המעוכבות והמבוטלות באזור ניו יורק, בעוד הסופות עדיין צפויות להימשך וקיים חשש לפגיעה מתמשכת ביום שישי הקרוב, כשמיליוני נוסעים יטוסו לחגוג את סוף השבוע הארוך של יום העצמאות

ניו יורק. צילום: shutterstock ניו יורק. צילום: shutterstock

מינהל התעופה הפדרלי, ה-FAA, הורה אתמול על קרקוע זמני של הטיסות בשלושת שדות התעופה הגדולים באזור ניו יורק, ונגרמו עיכובים משמעותיים וביטולים בלתי נמנעים של טיסות.

"סופות רעמים באזור ניו יורק חוסמות את נתיבי ההגעה והיציאה לנמל התעופה לה גווארדיה, נמל התעופה הבינלאומי JFK ונמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי", נכתב בהצהרה של ה-FAA אתמול בלילה.

יותר מ-40 מיליון בני אדם נתונים לסופות קשות אתמול ובמשך הלילה ושעות הבוקר המוקדמות. רוב האנשים בסיכון נמצאים בצפון מזרח, כולל פילדלפיה וושינגטון הבירה. איום של מזג אוויר קשה מודגש גם בחלקים של קנזס ואוקלהומה.

בעוד שמזג האוויר הוא חלק מהסיבה לבעיה, גם היעדר כוח אדם במרכזי בקרת התעבורה האווירית המנוהלים על ידי מינהל התעופה הפדרלי מהווה גורם משמעותי לבעיות בתעופה, שהחלו כבר בסוף השבוע האחרון.

הבעיות האלה מגיעות בתקופה עמוסה במיוחד. כשמיליוני נוסעים אמורים לעלות על טיסות מסחריות בסוף השבוע הארוך של יום העצמאות הקרוב. רשות התעופה צופה 2.82 מיליון אנשים בשדות תעופה ברחבי ארצות הברית ביום שישי הקרוב, מעבר לשיא של 2.79 מיליון הנוסעים ב-7 ביולי 2019.

כפי שפורסם בפספורטניוז, יום העצמאות של ארצות הברית ב-4 ביולי, הצמוד לסוף השבוע הקרוב, ישבור שיא של אמריקאים נוסעים, בהערכה של 50.7 מיליון, שייסעו למרחק של 50 מייל או יותר מהבית. מספר זה חורג מהשיא הקודם שנקבע ב-2019 של 49 מיליון נוסעים. למרות המלאי המצומצם והמחירים הגבוהים, הצרכנים מפגינים ביקוש חזק לנסיעות הקיץ, כפי שמעיד מספר גבוה של הזמנות שבוצעו מראש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקFAA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: