אא

סאן דור: שולחים טרולי לבטן המטוס ומקבלים שובר מתנה של 15 דולר

חב' התעופה ממשיכה את ההטבה לעידוד שליחת הטרולי לבטן המטוס גם בחופש הגדול ומציעה שובר מתנה של למימוש בטיסה הבאה. מנכ"ל סאן דור: "החלטנו להאריך את תוקף ההטבה עד לסוף החופש הגדול״

סאן דור. צילום: סיון פרג' סאן דור. צילום: סיון פרג'

חברת התעופה סאן דור ממשיכה לעודד שליחת טרולי לבטן המטוס, ומציעה שובר מתנה בסך 15 דולר למימוש בטיסה הבאה. השובר יהיה בתוקף גם במהלך החופש הגדול, בחודשים יולי – אוגוסט 2023. זאת,בהמשך לפיילוט המוצלח שהתקיים במהלך חודש יוני האחרון.

ההטבה תקפה לטיסות סאן דור הממריאות מטרמינל 1 בלבד, וניתנת למימוש למזמינים טיסות סדירות של סאן דור באתר אל על עד סוף אוקטובר 2023, להמראות עד דצמבר 2023.

גל גרשון, מנכל סאן דור. צילום: משה נחמוביץ'גל גרשון, מנכל סאן דור. צילום: משה נחמוביץ'

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "בהמשך לפיילוט שביצענו במהלך חודש יוני בטיסות סאן דור, שמחנו לראות כי ההטבה התקבלה בהיענות רבה ואוהדת בקרב הלקוחות ושאכן תרמה להורדת העומס מהקבינה והימנעות מעיכובים בזמן הטיסה. על כן, החלטנו להאריך את תוקף ההטבה עד לסוף החופש הגדול, עבור הלקוחות שיבחרו לשלוח את הטרולי לבטן המטוס. נמשיך לפעול כדי לתת ערך מוסף ללקוחות הבוחרים לטוס איתנו למגוון יעדי נופש אטרקטיביים, במרחק של טיסה קצרה."

סאן דור עתידה להטיס כ-50 אלף נוסעים מישראל לקפריסין בקיץ הקרוב. בכך היא מכפילה את פעילותה בקפריסין, בהשוואה לשנה שעברה, ומובילה במספר הטיסות ליעד עם כ-20 טיסות שבועיות מנתב"ג לקפריסין, ביניהן 15 טיסות שבועיות ללרנקה ו-5 טיסות שבועיות לפאפוס, בקיץ 2023. בנוסף, סאן דור מפעילה בקיץ הקרוב טיסות סדירות ל-11 יעדי נופש: נאפולי, סלוניקי, לרנקה, פאפוס, איסטנבול, ליובליאנה, זאגרב, פורטו, שארם א-שייח', טביליסי וטיווט (מונטנגרו).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאן דורמנכ"ל סאן דור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: