אא

לראשונה בהיסטוריה: טסלה מתחילה לפרסם מודעות ממומנות

בהחלטה מהפכנית עבור חברת טסלה, היא החלה לפרסם מודעות ממומנות לראשונה אי פעם. למה מדובר בצעד כל כך מפתיע, ומה הפלטפורמה הראשונה בה בחרה החברה לפרסם?

טסלה מודל Y. צילום: חברת טסלה העולמית טסלה מודל Y. צילום: חברת טסלה העולמית

אולי זה יפתיע את רובכם, אבל עד היום חברת טסלה לא פרסמה באופן ממומן. ההחלטה הזו התקבלה עוד בתחילת הדרך, כחלק מאסטרטגיה שיווקית של מנכ"ל החברה אילון מאסק. במקום שהחברה תשקיע כסף במודעות ממומנות ופרסומות, היא השקיעה אותו בפיתוחים - והשאירה ליבואנים, הדילרים, הרוכשים והתקשורת לעשות את הפרסום בעצמם.

לכן, ההחלטה החדשה של מנכ"ל החברה, שפורסמה לפני חודש ויצאה לפועל בימים אלו ממש - מפתיעה מאוד. בתור התחלה, החליטו בטסלה לפרסם מודעות טקסט במנוע החיפוש של גוגל, ולפנות בעיקר לקהל הבריטי - עם נגיעה קלה גם לקהל האמריקאי. מדובר בפיילוט פרסומי, שלאחריו חברת טסלה תחליט איך להמשיך להשקיע את תקציב הפרסום שלה, אם בכלל.

הקליקו כאן למדור הרכב החדש של פספורטניוז 

טסלה מודל 3 בדובאי. צילום: חברת טסלהטסלה מודל 3 בדובאי. צילום: חברת טסלה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: