אא

דרמה באוויר: מטוס של דלתא אייר ליינס ביצע נחיתת חירום לאחר תקלה בגלגל האף

טיסת דלתא 1092 נחתה חירום בשדה״ת הבינלאומי שרלוט-דאגלס (CLT) אתמול בבוקר ללא גלגל האף, לאחר סדרה של תמרונים ותקשורת מתמשכת עם פקחי התעופה. הנוסעים ואנשי הצוות לא נפגעו

דלתא איירליינס. צילום:Shutterstock דלתא איירליינס. צילום:Shutterstock

טיסה, במטוס בואינג 717, של חברת דלתא אייר ליינס האמריקאית, יצאה אמש (רביעי) מנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה בשעה 7:25 בבוקר, וכשהיא התקרבה לנמל שרלוט, הטייסים קיבלו התרעה על "תקלה בגלגל האף" (front landing gear).

לאחר סדרה של תמרונים ותקשורת מתמשכת עם פקחי התעופה של נמל שרלוט הטייסים הנחיתו את המטוס ללא גלגל האף. לאחר שהמטוס נעצר על המסלול, הדיילים הוציאו את הנוסעים בפינוי בטוח באמצעות מגלשות חירום. על הסיפון היו 96 נוסעים ו-5 אנשי צוות.

"אנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו על מה שהם חוו", ציינה דלתא בהצהרה. "אנו מעריכים אותם על שהותירו את המזוודות והחפצים האישיים שלהם כדי לאפשר פינוי מהיר ובטוח, ופעלנו למסור להם מאוחר יותר את חפציהם".

דלתא הציבה צוות של מומחים טכניים מהחטיבה הטכנית שלה וצוותי בטיחות טיסה כדי לבחון ולהעריך את התקלה ולתקן את המטוס. דלתא משתפת פעולה באופן מלא עם חקירות רשויות התעופה האמריקניות.

אד בסטיאן, מנכ״ל חברת דלתא אייר ליינס, פרסם בעמוד הטוויטר שלו הודעת תודה לטייסים וצוות המטוס לאחר הנחיתה ואמר: ״אני רוצה להביע את תודתי הכנה לצוות של טיסת דלתא 1092 שדאג כל כך טוב ללקוחותינו היום לאחר שציוד האף של המטוס נכשל. הצוותים שלנו מתאמנים באופן נרחב למצבים כאלה ואני גאה במקצועיות שלהם בהנחתת המטוס בבטחה. ללקוחות שלנו על הסיפון, אנא דעו שהבטיחות שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו - תמיד.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינסבואינג 717

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: