אא

שביתה בשדה״ת של ז'נבה: SWISS מבטלת ודוחה טיסות

עובדי נמל התעופה של ז'נבה, כולל פקחי הטיסה, ייצאו היום, יום שישי 30.6, לשביתה בין השעות 06:00 ל-10:00 בבוקר ונמל התעופה כולו יושבת בשעות אלו

צילום: 123rf צילום: 123rf

עובדי נמל התעופה של ז'נבה הודיעו על שביתה בין השעות 06:00 ל-10:00, היום יום שישי 30 ביוני. השביתה תכלול גם את צוות פקחי נמל התעופה, ולכן לא תתאפשרנה המראות או נחיתות במהלך השביתה ונמל התעופה של ז'נבה למעשה ייסגר בשעות אלה.

SWISS, חברת הבית בנמל התעופה, נערכה לשביתה במטרה למזער את השפעתה על נוסעי החברה. עם זאת, SWISS תיאלץ לבטל חלק מטיסותיה ולדחות המראות ונחיתות.

עפ"י הערכות, SWISS צופה כי 13 טיסות יבוטלו, עוד 11 יצטרכו להתעכב, ובסך הכל כ-2,000 נוסעים ייפגעו.

עם פרסום המידע על השביתה SWISS החלה להודיע באופן יזום ללקוחות על ביטול או עיכוב הטיסה שלהם ועושה כל שביכולתה להציע להם הסדרים חלופיים מתאימים.

החברה הודיעה: "אנו שואפים לשרת את לקוחותינו כשותף אמין ודייקני, ואנו מצטערים מאוד כי כתוצאה משביתה הזו, איננו מצליחים לעשות זאת. שביתות הציבו אתגרים מיוחדים ל-SWISS ולאנשיה השנה. מעולם לא נאלצה החברה שלנו לבטל כל כך הרבה טיסות במדינות שונות באירופה כתוצאה מפעולות שביתה".

לקוחות SWISS שנפגעו משביתה זו וסיפקו את מספר הטלפון או כתובת האימייל שלהם בעת ביצוע הזמנת הטיסה, יקבלו פנייה באופן יזום ותוצע להם טיסה חלופית עפ"י רצונם ללא תשלום. לקוחות שהזמינו את טיסת SWISS שלהם דרך סוכנות נסיעות מקוונת, מתבקשים ליצור קשר עם הסוכנות. מומלץ לכל הנוסעים לבדוק את מצב הטיסה הקרובה שלהם באתר swiss.com.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSז'נבה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: