אא

כל הדרכים מובילות לרומא: המסעדות השוות ביותר

בירת איטליה מציעה חוויה קולינרית בלתי נשכחת עבור המבקרים בתחומה. "פספורט" עם מבחר המלצות ממוקדות שיגרמו לכם פשוט ללקק את האצבעות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שכונת מונטי (monti)

ספיריצריה רופטופ  | Spritzeria monti

בלב הרובע מונטי הצעיר והתוסס הנכם צפויים לחגיגה קולינרית יוצאת דופן.

על גג המלון בסביבה שמחה ואופנתית מציעה מסעדת "ספריצריה רופטופ" מחזה מרגש במיוחד. לצד מוזיקת רקע כובשת ובעיצוב רענן ומודרני המשקף את סגנון המבנה כולו, תוכלו ליהנות מדי יום בשעה 17:00 ממגוון קוקטיילים ומשקאות המבוססים על ה-Spritz האהוב והמוכר. צוות הברמנים במקום ידאג לכם לאורך כל השהות, כולל גרסאות ללא אלכוהול (עבור מי מביניכם שיהיה מעוניין להישאר מפוכח).

Spritz/ צילום: ShutterstockSpritz/ צילום: Shutterstock

המסעדה מציעה גם אפריטיף עם מגוון של מנות לחלוקה, המורכבת מנקניקים וגבינות שנבחרו בשיתוף עם החוות השותפות שלנו לאציו, כמו גם חטיפים והצעות צמחוניות המתאימות לכל סוגי הסועדים.

אתר: www.bzarhotelandco.com/en/spritzeria-monti

אורבנה 47  | urbana 47

ממוקמת באחד מהרחובות הראשיים של רומא. בפנים המסעדה תוכלו להתיישב על גבי רהיטים הממוחזרים ואלה שיוצרו על ידי בעלי מלאכה רומיים. לכך מתווסף מחזה המטבחים הפתוחים, יחד עם הצגת מוצרי מזון כמו רסק עגבניות, קמחים, חמוצים משובחים ופסטות איכותיות של מיטב הספקים אשר הופכים את המסעדה למוקד משיכה עבור תיירים ומבקרים מכל רחבי איטליה ואף מחוצה לה.

המלצה: כדאי לבצע הזמנה מראש, שכן המסעדה תמיד מלאה.

אתר: urbana47.com/restaurant

שכונת טרסטורה (Trastevere)

מסעדת מירא'גיו | Miraggio Ristorante Pizzeria

טרסטורה הוא אזור מגניב שמרגיש מקומי וצעיר בזכות רחובות מרוצפים ובנייני פסטל בהירים.  

ההמלצה למסעדה שהמקומיים מגיעים אליה נמצאת ממש בפאתי השכונה. היא ללא ספק שווה את ההגעה, בזכות מנות מעולות ומחירים סבירים בהחלט. הכינו את עצמכם לפינוק קולינרי על טהרת המטבח הרומאי. מה שבטוח, יש למה לצפות!

כתובת: Via della Lungara, 16A, 00165 Roma RM

Trastevere צילום: ShutterstockTrastevere צילום: Shutterstock

כיכר פיאצה נבונה (Navona Piazza)

בר דל פיקו | Ristorante Bar del Fico 

בר דל פיקו נולד לפני מאה שנה בדיוק כבר חלבי ומקומי. גם כיום הוא עדיין נחשב לאחד המקומות ההיסטוריים הפופולריים ביותר במרכז העיר רומא. הוא פתוח לאורך רוב שעות היממה ומציע החל ארוחות בוקר, צהריים, ערב וכן אפרטיבו.

המקום שופץ לאחרונה ומציג סטיילינג מסוגנן וחדשני, עם חצר פנימית רחבת ידיים לצד עץ פיקוס גדול, הנחשב ללב ליבה של "החממה העירונית" הזו.

בפיאצה דל פיקו ישנה כניסה נוספת לבר דל פיקו, עם שולחנות חיצוניים, בהם תוכלו לאכול ארוחת בוקר, לטעום תפריט טרי ומודרני לארוחת צהריים, לשתות משקה או קוקטייל כאפריטבו. ביקור בבר השמח הזה הוא ללא ספק חוויה שאסור לפספס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליהרומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: