אא

אל תגידו לא ידענו: המלצות מקומיים לחופשה בניחוח איטלקי 

צוות איטה איירוויז (ITA Airways) ממליץ על המקומות המיוחדים שפשוט אסור לכם לפספס בטיול הבא שלכם לארץ המגף

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

קלבריה, להכיר אותך ולהתאהב!

פיירפרנצ'סקו קרינו – סמנכ"ל מכירות בינלאומי
Vini Serra Cavallo

כשעה נסיעה מנמל התעופה למציה טרמה, בעיר קוסנצה שבמחוז קלבריה ממוקמת חוות סרה קאוולו.

החווה הינה מקום עתיק שבו גידלו בעבר את הסוסים של נסיכי סנסוורינו. כיום מגדלים בה גפנים מזנים ייחודיים לצד גידולים מסורתיים של תאנה ומטע זיתים. בחווה תמצאו יקב הניצב כ-600 מטרים מעל פני הקרקע, בו הגפנים גדלים באופן אורגני ונבצרים ידנית. במקום ישנן יחידות אירוח בין כרמים ועצי הזית, שתאפשרנה לכם לחלוק את הנאות החיים הכפריים, ממש כמו המקומיים.

סרדיניה, גן עדן עלי אדמות!

קרלה קטווניו – מנהלת אזורית, אירופה
Phi Beach 

קרלה ילידת האי הקסום סרדיניה, ממליצה על חוויה בחוף פי (Phi beach) בו נמצאת מסעדה שתארח אתכם לחוויה קולינרית רב- חושית, כולל אפשרות להתפעל משקיעה עוצרת נשימה.

בחוף תרגישו את פעימות הלב שלכם מתגברות. בשעות היום תזכו ליהנות בחוף ממיטות שיזוף, יחד עם מסעדה טעימה במיוחד הפתוחה לארוחת צהריים וערב. במקביל, במהלך כל היום פועל בחוף בר עשיר ומוזיקה מבית היוצר של תקליטנים בינלאומיים מובחרים.

ליגוריה, צלילה אל הטבע והיופי

מסימו אלגרי, מנהל אזורי אמריקה
Capo Santa Chiara

מסימו, יליד העיר גנואה שבחבל ליגוריה, מזמין אותנו לחוויה של טעמים מסורתיים עשירים ונופים של גלויות במסעדה קאפו סנטה קיארה הממוקמת ברחוב צדדי זעיר בקצה החוף. 

פנים המסעדה ניחן בעיצוב אלגנטי מקומי, בעוד התפריט בן 8 מנות מוגש באופן יצירתי ונעים לכל החושים. 

הישיבה במרפסת המשקיפה לים היא ללא ספק חוויה של פעם בחיים, באחריות.

אומבריה, הריאה הירוקה של איטליה

בנדטו מנקרוני – מנהל אזורי אסיה, המזרח התיכון ואפריקה 
Locanda dei Pescatori

כשעה וחצי נסיעה מנמל התעופה רומא נמצא אגם טרזימנו שבחבל אומבריה. ההמלצה של בנדטו לוקחת אותנו אל  מסעדה קסומה בשם "לה לוקנדה דה פסקאטורי", שפירושה באיטלקית – "הטברנה של הדייגים". המציעה תפריט עשיר של דגים מהאגם.
מומלץ להגיע בשעות הערב וליהנות מהשקיעה הצבעונית והמיוחדת במינה. כדאי לשלב לפני ההגעה לטברנה ביקור בעיירות הציוריות הנמצאות על שפת האגם או יום טיול באחד מהאיים המצויים בו (מאג'ורה, פולבזה, מינורה). 

תחת שמי טוסקנה!

תומאסו פומלי – מנהל מכירות איטליה
Regina Bistecca

כמה מטרים מהדואומו בפירנצה, ממוקמת מסעדת רג'ינה ביסטקה המוקדשת ל"ביסטקה אלה פיורנטינה" האמיתית ולתרבות האוכל הפלורנטינית המסורתית.

בהקמת המסעדה במקום היסטורי זה החליטו לשמור ככל האפשר על האלמנטים האדריכליים המקוריים של מדפי הספרים והגלריה, תוך שיתוף פעולה עם אומנים פלורנטיניים מקומיים.

תומאסו ממליץ לכם לבקר במסעדת רג'ינה ביסטקה שפירושה ''סטייק המלכה" לחוויה מיוחדת של תרבות וטעמים בה העבר פוגש את ההווה. אגב, המסעדה בשנת 2023 הצטרפה לרשימת המסעדות המגישות את הסטייק הטוב בעולם. בהחלט שווה ביקור, לא?

גן עדן באיטליה, אמלפיטנה!

אלדו ד'ליה - מנהל פיתוח מכירות בינלאומיות.
Pescheria

אלדו מזמין אותנו לביקור בעיר הולדתו סלרנו. זוהי עיר נמל במחוז קמפניה, בדרום-מערב איטליה, הסמוכה לחוף אמלפיטנה וידועה בזכות סקולה מדיקה סלרניטנה, בית הספר הראשון לרפואה בעולם.

בעיר סלרנו טיילת יפהפייה המשתרעת לאורך חוף הים, כשבעיר העתיקה התוססת מרובת הצעירים ניתן לבלות בעשרות בוטיקים, ברים, בתי קפה ומסעדות.

ההמלצה של אלדו היא לבקר במסעדת מאכלי הים בשם "פסקריה" (Pescheria) שפירושה, חנות דגים. המסעדה מתגאה במרכיב העיקרי שלה, מאכלי ים, המוגשים תוך כדי הקפדה על חומרי הגלם וטעם אותנטי. מה שבטוח, הינכם עומדים בפני חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

כל הר בדולומיטים הוא כמו יצירת אמנות 

אנטוניו טמפוריני, סמנכ"ל מחלקת מטענים
Scotoni

אנטוניו, חובב מושבע של טיפוס הרים ורכיבת אופני הרים, ממליץ על שתי מסעדות מעניינות במיוחד שמתאימות לביקור בכל חודשי השנה באזור ונטו שבדולומיטים.

הראשונה היא מסעדת סקוטוני, הממוקמת בתוך בקתת ההרים באלטה באדיה. המסעדה מציעה אירוח ומטבח טעים בגובה 1985 מטרים מעל פני הקרקע. 

כבר 50 שנה שהמסעדה מצויה בבעלות משפחת אגריטר, אשר מנהלת את הבקתה בתשוקה ומשמרת את האווירה עם ארוח לבבי ואוכל טוב. הנכם צפויים ליהנות מטעמים דולומיטים אמיתיים ונופים מדהימים מהמרפסת הפתוחה. 

טעם סיציליאני: תאווה לחיך בפאלרמו

דוד ברטה – מנהל מחלקת תמחור
La Braciera

ההמלצה של דוד מתמקדת במסעדת לה ברצ'ריה (la braciera) שפירושה ''המסעדה המבשלת על האש''.  היא ממוקמת בוילה למפדוזה הההיסטורית שנבנתה במאה ה- 18 על ידי פרדיננד הראשון. אגב, בעבר שימש המקום כמעון הקיץ של הנסיך טומאסי די למפדוזה.

הוילה מרוחקת ממרכז העיר הרועש, מוקפת בפארק מרהיב ביופיו ומעוצבת בשיק איטלקי. ניתן להזמין שולחן בפטיו החיצוני וליהנות מהנוף המיוחד ומתפריט מגוון הכולל פיצה, דגים ובשר בסגנון סיציליאני. המסעדה ידועה גם בשל הפרסים היוקרתיים בהם זכתה לאורך השנים כחלק מתחרויות הפיצות של איטליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: