אא

לא שקט ביונייטד איירליינס: הטייסים נגד הנהלת החברה

ברקע חגיגות ה-4 ביולי והעומסים הצפויים, טייסי חברת התעופה האמריקאית בסדרת פוסטים נגד המנכ״ל והנהלת החברה: ״העיכובים הנוספים בטיסות החברה הם תוצאה ישירה של תכנון לקוי של בכירי החברה״

עמדות יונייטד איירליינס בלוס אנג׳לס ב-28.6. צילום: Shutterstocks עמדות יונייטד איירליינס בלוס אנג׳לס ב-28.6. צילום: Shutterstocks

כפי שפרסמנו, בארה״ב צופים למספרי שיא בתנועת הנוסעים השנה ובפרט בעונת הנסיעות הקרובה שצפויה להגיע לשיא בחגיגות ה-4 ביולי הקרוב. בינתיים, טייסי חברת יונייטד איירליינס זועמים על הנהלת החברה על רקע מו״מ בין טייסי החברה להנהלה, שלטענתם נמשך כבר כ-5 שנים. העימות של הטייסים עם הנהלה בא לידי ביטוי ביתר שאת בשבועות האחרונים בסדרת ציוצים של איגוד הטייסים נגד ההנהלה.

בסדרת פוסטים כמעט רצופה, איגוד הטייסים של ענקית התעופה האמריקאית תוקפים בצורה חריפה את הנהלת החברה והעומד בראשה ומציינים: ״בעוד סקוט קירבי (מנכ״ל יונייטד איירליינס) מנסה להסיט את האשמה (על האיחורים ועיכובים בטיסות החברה) על ה-FAA, מזג האוויר וכל מה שביניהם, עיכובים נוספים בטיסות הם תוצאה ישירה של תכנון לקוי של בכירי יונייטד איירליינס. כטייסים, אנו משבשים ברצון את התוכניות שלנו ומפספסים מחויבויות משפחתיות כאשר קורים עיכובים או ביטולים, ומוכנים לעשות מעל ומעבר לקראת סוף שבוע העמוס של ה-4 ביולי, כדי לוודא שהנוסעים יגיעו לאן שהם צריכים, כמו תמיד. החברה גוררת רגליים על נקיטת כל אמצעי יזום שיכול לצמצם עיכובים נוספים בלוח הטיסות, לרבות סגירת חוזה חדש עימנו שישפר את איכות חיינו, ישדרג את לוחות הזמנים שלנו שלנו ויעניק עדיפות בסיסית לרווחתם של הטייסים.״

עוד מציינים הטייסים לאור עיכובים בטיסות החברה: ״הנהלת יונייטד איירליינס פותרת את ההתמוטטויות האלה בערך באותה מהירות שבה הן מנהלות משא ומתן על חוזים: 5 שנים ויותר״.

הבוקר (שבת) בציוץ נוסף בטוויטר פורסם כי בעוד לקוחות סובלים מעיכובים וביטולים וצוות השירות מתקשה לסייע ואף להשיג מלונות, המנכ"ל סקוט קירבי ממריא במלון סילון פרטי מניו ג'רזי.

בפוסט נוסף בעמוד הטוויטר בו נראים תורי ענק בשדה התעופה לטיסות החברה, כותבים טייסי חברת יונייטד איירליינס לנוסעי החברה: ״הטייסים שלכם מצטערים לשמוע על החוויות שלכם. אנו חולקים את התסכול שלכם. ההנהלה מנסה להעביר את האשמה להתמוטטות המבצעית הזו. בהיעדר היכולת של הנהלת יונייטד לנהל, קפטנים וקצינים ראשונים ממשיכים להתרוצץ דרך הכאוס כדי לטפל בגם צוותים ובנוסעים שלהם.״

סקוט קירבי, נכנס לתפקיד מנכ"ל יונייטד איירליינס בשיא משבר הקורונה בחודש מאי 2020, בעקבות פרישתו של המנכ״ל הקודם אוסקר מונוז. קירבי החל במלוא המרץ לנקוט אמצעי חיסכון וייעול לאור הפעילות שירדה בתקופת משבר הקורונה. סקוט קירבי, שכיהן בשנים האחרונות כנשיא יונייטד, שימש בעבר גם גם כנשיא יו.אס.איירווייס ואמריקן איירליינס, נודע במומחיותו לטיפול במשברים ונראה כעת כיצד יתמודד מול המשבר עם הטייסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: