אא

כשאופנה ואיכות נפגשים יחדיו: מסע שופינג אטרקטיבי במתחמי המעצבים השווים באיטליה

המלצות נבחרות לקניות במתחמי המעצבים של קבוצת McArthurGlen. אזהרה: סביר להניח שתזדקקו למזוודה נוספת בחזרה ארצה |  בשיתוף McArthurGlen

Designer Outlet Noventa di Piave. צילום: קבוצת McArthurGlen Designer Outlet Noventa di Piave. צילום: קבוצת McArthurGlen

ממש כמו יין טוב, במקרה של רבים מאיתנו "שופינג ישמח לבב אנוש". יש משהו בחוויה המשלבת בין שוטטות בין חנויות מהודרות מלאות בביגוד האופנתי העכשווי ביותר ועד לתחושת הסיפוק לאחר בחירת הפריטים, כאלה שיאפשרו לנו להרגיש במיטבנו.

קבוצת McArthurGlen הנחשבת למובילה בשוק האופנה הבינלאומי עם 25 מתחמי מעצבים מהודרים (אאוטלטים) בכל רחבי אירופה, היא ללא ספק שם דבר בתחום עם מספר מתחמי אופנה באיטליה שפשוט אסור לפספס.

כלל מתחמי הקבוצה הינם סמוכים לערי תיירות מרכזיות ומספקים תחושה מופלאה שקשה להסביר במילים. מה שבטוח, הנכם צפויים לחוויה מרעננת הכוללת ביקור בבוטיקים היוקרתיים בעולם, בין השאר בזכות חוויית קניות מותאמת אישית, מחירים אטרקטיביים במיוחד (אותם קשה למצוא בארץ) ושירות יוצא דופן.

יתרה מכך, בבוטיקי המעצבים תוכלו לבחור בין למעלה מ-300 מותגים מקומיים ובינלאומיים, וכמובן ליהנות ממחירי אאוטלט של עד 70% הנחה בכל ימות השנה, כולל מבצעי קיץ באמצעותם תוכלו לקבל הנחה נוספת ולחסוך עוד כמה יורו בארנק. 

ב-McArthurGlen חרתו על דגלם מתן חווית רכישה הוליסטית, כזו שאינה מתרכזת אך ורק באופנה. זוהי הסיבה שבמרכזי האאוטלט של McArthurGlen תמצאו שלל מסעדות ובתי קפה, יחד עם אפשרות תשלום במטבעות מכל העולם, שירותי החזר מס והמרת כספים, אוטובוסי שאטל יומי מערים סמוכות, עמדות טעינה לרכב חשמלי וגם אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) בחינם. 

מה שבטוח, בארץ המגף תמצאו מבחר מתחמי מעצבים כמעט בכל פינה. הנה כמה מהמובחרים שביניהם:

Designer Outlet Serravalle

Designer Outlet Serravalle. צילום: קבוצת McArthurGlenDesigner Outlet Serravalle. צילום: קבוצת McArthurGlen

רק שעה ממילאנו ו-45 דקות מג'נובה, ואתם בדרך לגן עדן של כל חובב שופינג בדמות אאוטלט המעצבים הגדול באירופה! 

במתחם תמצאו למעלה מ-230 חנויות המציעות עד 70% הנחה למיטב מותגי האופנה - ביניהם בלנסיאגה, סלין, אמיליו פוצ'י, ז'יבנשי וסן לורן, בנוסף למבצעי קיץ משתלמים. האאוטלט מעוצב בהשראת האדריכלות הליגורית, מעוטר במזרקות ופסלים שנעשו על ידי אמנים עכשוויים חשובים ומהווה חגיגה של ויזואליות במיטבה השובה כל עין.

Designer Outlet Noventa di Piave

Designer Outlet Noventa di Piave. צילום: קבוצת McArthurGlenDesigner Outlet Noventa di Piave. צילום: קבוצת McArthurGlen

בסביבה ארכיטקטונית יפהפייה, מקושטת בפסיפסים וציורי קיר ובהשראת ארמונות ונציאניים, Noventa di Piave Designer Outlet מציע את מיטב מותגי היוקרה לצד מותגי לייף סטייל בינלאומיים ואיטלקיים נחשקים. 

תמצאו כאן למעלה מ-150 בוטיקי מעצבים הנמצאים במרחק של 40 דקות בלבד מוונציה. ביניהם תוכלו למצוא קולקציות מהודרות של פנדי, גוצ'י, לורו פיאנה, מארני וסלווטורה פרגמו בהנחות אטרקטיביות. 

Designer Outlet Castel Romano

Designer Outlet Castel Romano. צילום: קבוצת McArthurGlenDesigner Outlet Castel Romano. צילום: קבוצת McArthurGlen

רק 30 דקות מפרידות בין רומא לבין אחד ממתחמי המעצבים האופנתיים ביותר שיש לאיטליה להציע, הלא הוא ה- Castel Romano Designer Outlet.

זהו אאוטלט מעצבים יחיד ומיוחד המהווה התגלמות של כל הטוב שיש לבירת איטליה להציע. למעשה במתחם המתואר המקומיים קונים את מיטב בגדי המעצבים שלהם, כולל ולנטינו, ג'ימי צ'ו, ארמני, אטרו, מיסוני, מייקל קורס, פיליפ פליין וורסאצ'ה. הודות להיצע הרחב של מעל 150 מותגים איטלקיים ובינלאומיים, זהו היעד האידיאלי לאוהבי המותגים.

Designer Outlet Barberino 

Designer Outlet Barberino. צילום: קבוצת McArthurGlenDesigner Outlet Barberino. צילום: קבוצת McArthurGlen

במרחק של 30 דקות בלבד מפירנצה ו-45 דקות מבולוניה, Barberino Designer Outlet שוכן בין גבעות טוסקנה ונגיש בקלות מהכביש המהיר המחבר בין שתי הערים.

הארכיטקטורה של האאוטלט שאבה השראה רבה מתקופת הרנסנס ומציעה חווית קניות מרגיעה ומרוממת חושים. 

בין 120 החנויות הפרוסות במתחם תמצאו את הוגו בוס, בלו מרין, דולצ'ה וגבאנה, Furla, נייקי וטווינסט, יחד עם מותגים איטלקיים מקומיים כמו The Bridge עם מוצרי עור מדהימים מפירנצה, כדוגמת לואיסה ספניולי, Pinko ו-Maliparmi.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: