אא

היכונו לשבוע הקוקטיילים של ונציה

בסוף חודש אוקטובר זה קורה. שבוע שלם שכולו על טהרת קוקטיילים ואלכוהול משובח באחד היעדים הרומנטיים עלי אדמות. ונציה מתכוננת ללבוש חג עם שורה של אירועים אקסקלוסיביים בברים התוססים ביותר. יש למה לצפות

לוצ'יה מונטנלי, ברמנית ראשית בדורצ'סטר לונדון. התמונה צולמה סקייליין רופטופ בר בהילטון מולינו סטאקי, ונציה. צילום: מישל טמאסקו לוצ'יה מונטנלי, ברמנית ראשית בדורצ'סטר לונדון. התמונה צולמה סקייליין רופטופ בר בהילטון מולינו סטאקי, ונציה. צילום: מישל טמאסקו

אמרתם איטליה, אמרתם קולינריה משובחת, טעמים מטריפים ומטבח מקומי שמצליח בכל פעם מחדש לעורר בנו את כל החושים. אבל, מה לגבי אלכוהול? ארץ המגף היא בהחלט המקום בו תוכלו ליהנות מתרבות ברים תוססת במיוחד, עתירה במשקאות מושקעים ואנשים יפים.

אז אם במקרה התחלתם לתכנן את חופשת הסתיו הקרובה, כדאי שתנעצו ביומן את השבוע האחרון של חודש אוקטובר. הסיבה: שבוע הקוקטיילים של ונציה שיתקיים זוהי השנה השלישית עם מקבץ של אירועים מיוחדים, אשר המשותף להם הינו כמיהה לאלכוהול איכותי בכלל וקוקטיילים בפרט.   

בעוד שבאפריל מתקיים מדי שנה פסטיבל הקוקטיילים בפירנצה, גם בוונציה בחרו להביא בשלוש השנים האחרונות את התשוקה למשקאות הפופולאריים לתחומי העיר. ואכן, שבוע הקוקטיילים של ונציה מהווה אבן שואבת עבור מבקרים מכל רחבי איטליה, כמו גם תיירים מכל קצוות תבל, המבקשים להתמזג יחד אל תוך אווירה משוחררת על טהרת מסיבות אקסקלוסיביות הנמשכות עד לשעות הקטנות של הלילה.

כמדי שנה תארח בירת מחוז ונטו הנחשבת שלא בכדי לאחד היעדים הפופולאריים והרומנטיים בתבל, את שבוע הקוקטיילים (29-23/10) במסגרתם הברים המקומיים ילבשו חג ויפגינו את איכות הקוקטיילים הייחודיים המהווים שם דבר הן בקרב המקומיים והן בקרב תיירים הפוקדים את העיר מעת לעת.

כך או כך, המהדורה השלישית של שבוע הקוקטיילים בוונציה המכונה באיטלקית "Serenissimakermesse" היא בהחלט תירוץ נהדר על מנת להתקבץ יחד בברים המיוחדים של העיר המצויים בתוך בתי מלון מפוארים ובשלל פינות חמד קסומות על שפת המים. תהיה זו הזדמנות גם להתרשם מקרוב מיכולותיהם של הברמנים המקומיים המפגינים תצוגת תכלית, הכוללים הכנת משקאות מרהיבים בשלל צבעים, כאלו שפשוט עושים חשק לשתות (באחריות כמובן).

יתרה מכך, זה המקום לספר כי כלל אירועי הקוקטיילים מוצעים לציבור הרחב ללא עלות, סיבה נהדרת להתחיל כבר עכשיו לתכנן את החופשה הבאה שלכם בוונציה, שצפויה להיות מרגשת במיוחד!

אז מה למדנו? אם מתחשק לכם לשוט בגונדולות באחת הערים המהממות בעולם ובמקביל ללגום קוקטייל מפנק וצבעוני, אין ספק שבאוקטובר הקרוב מקומכם בוונציה.  
לפרטים נוספים אודות שבוע הקוקטיילים בוונציה - www.venicecocktailweek.it

צילום: מישל טמאסקוצילום: מישל טמאסקו

בחודש מאי האחרון התקיים שבוע הקוקטיילים בתל-אביב עם משמרת ברמנים מארחים שהגיעו ארצה מפירנצה. צילום: מישל טמאסקו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: