אא

AnadoluJet, חברת הבת של טורקיש איירליינס, תקבל 6 מטוסי בואינג 737MAX

טורקיש איירליינס חכרה עבור AnadoluJet את המטוסים החדשים מחברת הליסינג הסינית CDB Aviation, שזה מכבר מחכירה מטוסים חדישים לחברה הטורקית

צילום: טורקיש איירליינס צילום: טורקיש איירליינס

CDB Aviation, חברת הליסינג הסינית, הודיעה כי טורקיש איירליינס חתמה על הסכם חכירה של 6 מטוסי 737 MAX 8 עבור חברת הבת שלה, AnadoluJet.

ששת המטוסים הם חלק מההזמנות של CDB Aviation עם בואינג, כאשר המשלוחים אמורים להגיע ב-2024 וב-2025.

מטוסי ה-MAX יהיו מצוידים במנועי CFM International Leap-1B וייבנו בתצורה הספציפית האופיינית ל-AnadoluJet.

"אנו שמחים על חתימת הסכמי החכירה החדשים הללו עם הלקוח המוערך שלנו, טורקיש איירליינס, למימון ששת מטוסי ה-737 MAX הקרובים מתוך ההזמנות שלנו", אמר ג'י צ'ן, מנכ"ל CDB Aviation. "טורקיש הפכה למובילה בקרב חברות תעופה בביצוע יוזמות ממוקדות כדי לחדש כל שלב בטיסה ובפעילות הקרקעית. המטוסים היעילים האלה יקרבו את טורקיש להשגת יעדי הקיימות השאפתניים שלה".

לוונט קונוקו, מנהל ההשקעות והטכנולוגיה הראשי של טורקיש איירליינס, ציין: "אנו גאים לשתף פעולה עם שותפים כמו CDB Aviation בחתירה למצוינות. הוספת המטוסים הללו לצי של AnadoluJet תתרום משמעותית למטרות שלנו ותאפשר לנו להציג חוויות נסיעה יוצאות דופן לנוסעים שלנו".

עם התוספת של 6 מטוסי ה-MAX, ל-CDB Aviation יהיו בסך הכל 9 מטוסים בחכירה לטורקיש איירליינס, כולל: 737-800 ,777-300ER ו- A320neo.

בשנת 2022, חברת הליסינג סיפקה את ה-A320neo הראשון לטורקיש איירליינס, שהיווה ציון דרך משמעותי בתהליך המודרניזציה של צי החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינסMAX 737A32O

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: