אא

״אין להתעמת עם שוטרים״: מארגני המחאה בהודעה לקראת ההפגנות בנתב״ג

בעוד שברש״ת ומשרד התחבורה קראו שלא לקיים הפגנות בנתב״ג מחשש לאירוע בטיחותי, מארגני המחאה, ״כוח קפלן״ בהודעה של ״עשה ואל תעשה״ לקראת ההפגנות

נתב"ג צילום:ארכיון מייקי לוי נתב"ג צילום:ארכיון מייקי לוי

בהמשך להודעות הנהלת רש"ת לקראת ההפגנה היום (ב'), בהיערכות מיוחדת לאירועים הצפויים ובהמלצות לנוסעים, ״כוח קפלן״ שעומד מאחורי ההפגנה בנתב״ג, בפרסום ״עשה ואל תעשה״ במהלכו מנחה את המפגינים שמגיעים מחר עם שורת הנחיות, בין היתר להגיע עם מזוודה, דרכון, דגל ישראל ועוד: ״הגעה לטרמינל 3 טיסות יוצאות, שעת הגעה 17:30. ציוד רצוי: מזוודה ובתוכה דרכון, דגל ישראל, מגפון, זמבורה, חולצת מחאה, סנדוויץ׳״. עוד המליץ על דרכי הגעה לשדה: ״הגעה ברכבת ישראל, תחנת ירידה בנתב״ג, או הגעה ברכב- כניסה ראשית טרמינל 3. נסיעה איטית על מנת לא לסכן את התנועה״.

באשר להעמדת הרכבים, הנחו ב-״כוח קפלן״ להחנות בחניון ולצאת לטרמינל 3, ואם אין חניה - לעמוד בצד או להקיף את נתב״ג לפחות 7 פעמים. עוד חידדו שאין להתעמת עם שוטרים.

מוקדם יותר אמש (א׳) הנהלת רשות שדות התעופה קראה שלא לפגוע בנוסעים ולאפשר תנועה סדירה וחופשית בכבישי נתב"ג. ברשות מדגישים כי נמל התעופה הוא מקום שונה מכל מקום אחר ומדובר באזור עם רגישות מבצעית גבוהה מאוד, 24/7, הנוגעת ישירות לחיי אדם. המעבר משגרה לחירום יכול להתרחש בתוך דקות, וראינו זאת במוצ"ש האחרון. הבוקר (א') פנה משנה למנכ"ל רש"ת בפניה למוחים, שם מדגיש כי במקרה של חירום תעופתי מוזנקים לנתב"ג עשרות אמבולנסים, רכבי חירום, הצלה ובטחון מכל רחבי גוש דן וירושלים. חסימת דרכי הגישה לנתב"ג והכבישים בתוך שדה התעופה, ולא משנה מה הסיבה, עלולה להסתיים באסון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: