אא

״להוביל ולשמור על מצויינות״: מנהלי חברת אופקים ביקרו בסימולטור ״הטייסת״

חברת התיירות ערכה גיבוש לבכיריה בסימולטור ״הטייסת״ בו למדו מטייסי קרב בכירים לשעבר על מנהיגות, הצבת יעדים ועמידה במטרות. מנכ״לית אופקים: ״בעוד העבודה מסביב לשעון סוחפת את כולנו, חשוב המשיך ללמוד ולהתפתח ולשמור על מצוינות״

״לשמור על מצויינות״: אופקים הסימולטור הטייסת. צילום: יח״צ ״לשמור על מצויינות״: אופקים הסימולטור הטייסת. צילום: יח״צ

חברת התיירות והנסיעות אופקים בחרה לקיים את גיבוש המנהלים שלה בסימולטור ״הטייסת״, שמופעל על ידי טייסי קרב בכירים במיל׳ מחייל האוויר הישראלי.
המנהלות והמנהלים של חברת התיירות מהבכירות בישראל, ביקרו בסימולטור שם למדו מטייסי קרב בכירים לשעבר על מנהיגות, הצבת יעדים ועמידה במטרות.

במסגרת הגיבוש, למדו מנהלי ומנהלות אופקים על מצוינות אישית וארגונית, הצבת יעדים ועמידה במטרות, כפי שבאים לידי ביטוי בתרבות חיל האוויר, וכן קיבלו טיפים להתמודדות אפקטיבית עם אלמנטים בלתי צפויים.
״הטייסת״הוקמה על ידי אל״מ (מיל׳) קובי רגב, אדמית רגב ומפקדים בכירים נוספים והיא בנויה כהעתק מדויק של טייסת קרב בחיל האוויר, הכוללת מתחם סימולטורים של מטוסי F-16 ו-F35.
רויטל בן נתן, מנכ״לית אופקים, סיפרה: ״לאופקים הון אנושי שמוביל אותה בהצלחה ליעדים ומטרות אישיות וארגוניות, ובעוד העבודה מסביב לשעון סוחפת את כולנו, חשוב לכולנו להמשיך ללמוד ולהתפתח להמשיך להוביל ולשמור על מצוינות״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: