אא

מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "למרות מצב כלכלי ואווירת חוסר ודאות, בנתב"ג יהיו מספרי שיא העונה"

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, פותח את עונת הקיץ: "הישראלים לא יוותרו על טיסה לנופש בחו"ל במהלך החופשה למרות המצב הכלכלי. ארקיע תהיה בשיא כמות הנוסעים"

עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל. צילום: יחצ עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל. צילום: יחצ

בחברת התעופה והתיירות ארקיע צופים לעונה טובה על אף המצב הכלכלי ואי הוודאות.

"זו תהיה אחת מהעונות המאתגרות והעמוסות", אומר לפספורטניוז עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל והמשנה למנכ"ל החברה.

מה אתה צופה העונה?

"ארקיע תהיה בשיא כמות הנוסעים. רק במהלך יולי ואוגוסט נטיס קרוב ל-250 אלף נוסעים בטיסות הבינלאומיות ו-100 אלף נוסעים בטיסות הפנים-ארציות בלמעלה מ-2,500 טיסות. מדינת ישראל היא מדינת אי, קטנה וצפופה. הישראלים לא יוותרו על טיסה לנופש בחו"ל במהלך החופשה. יש הרבה יותר ספונטניות גם בבחירת היעד וגם בתכנון החופש".

האם למצב הכלכלי יש השפעה?

"למרות מצב כלכלי ואווירה של חוסר ודאות, בנתב"ג יהיו מספרי שיא העונה. יש לנו צבר הזמנות גדול של משפחות היוצאות ל-2 חופשת הקיץ: ביולי - בטן גב באיי יון, ובאוגוסט - טיול עיר באמסטרדם".

מה הם היעדים החמים אצלכם הקיץ?

"היעדים החמים שלנו הקיץ עם מספרי שיא הם: רודוס, כרתים, קורפו, מיקונוס וקפריסין במספרי שיא. יעדים חדשים שהשקנו השנה: איביזה יעד המסיבות, פלמה דה מיורקה וניס, נמכרו בהצלחה כבירה. הפתעת העונה היא זנזיבר, במספרי שיא ונותרו מושבים אחרונים ליולי אוגוסט".

זנזיבר. צילום: 123rfזנזיבר. צילום: 123rf

מיקונוס. צילום: 123rfמיקונוס. צילום: 123rf

מה באשר לחגי תשרי?

"אני צופה השנה חגי תשרי חזקים במיוחד. המלצה שלי לא לחכות, להזמין כבר היום וליהנות ממבצעים ומחירים מיוחדים לחגים. מי שיחכה, ייאלץ להתפשר על יעד ואיכות המלון. המלונות הטובים והחזקים נתפסים מהר. בזכות פתיחת המעבר מעל סעודיה ועומאן, נציע השנה יעדים אקזוטיים חדשים - גואה אחד היעדים המרשימים בטיסה של 5.5 שעות בלבד. הודו הופכת להיות קרובה כמו לונדון. נתב"ג השנה הפך להרבה יותר דיגיטלי, מהיר ואיכות השירות ללקוח בשיפור מתמיד. זה בשורה מעולה לישראלים. גם בארקיע הדגש הוא על שיפור שירות ללקוח בהשבחת מרכזי ההזמנות, תהליכי הקשר עם הסוכן והלקוח והקדשנו תשומות רבות לכך. למדנו בקורונה שישראלים אוהבים לרכוש את החבילה, המלון, הטיסה והאטרקציה במקום אחד, שיש כתובת, שיש למי לפנות". 

מה הכי מטריד אותך?

"אנחנו עוסקים בתעופה. למי שחי את העולם הזה בחודשי הקיץ, אין יום ואין לילה. כשמטוס באוויר אנחנו ערים. שתהיה עונה טובה והכי חשוב טיסות בטוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעעוז ברלוביץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: