אא

4 ביולי שמח: אלו הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לארה״ב

בשיא עונת הקיץ, חברות התעופה המפעילות טיסות לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות מתחרות זו בזו בקווים הישירים השונים מנתב"ג. היעדים, מספרי הנוסעים וגם מחירי כרטיסי הטיסה האטרקטיביים ביותר שמצאנו

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ה-4 ביולי, החל היום (ג') הוא חג העצמאות הלאומי של ארצות הברית, לציון מועד הכרזת העצמאות של המושבות הראשונות בברית האמריקנית ב-4 ביולי 1776. חופשת ה-4 ביולי, הפכה זה מכבר ליום החגיגות והנופש החשוב ביותר של האמריקאים, בו הכבישים, מסילות הרכבת ונתיבי האוויר הם העמוסים ביותר. ה-4 ביולי מהווה שיא בפעילות התעופתית במדינת הענק, כיוון שהאמריקנים מרבים לטוס בחג לנופש או לביקורי קרובים. 

עם או בלי קשר לחגיגות ה-4 ביולי, ארה"ב היא יעד מוביל ואהוב על הנוסע הישראלי. על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), מתחילת השנה ועד חודש מאי (כולל) טסו בכל הקווים הישירים מנתב"ג ליעדים שונים ברחבי ארה"ב: 824,069 נוסעים ונוסעות, מתוכם 200,794 טסו רק במאי האחרון. מספרי הנוסעים נמצא בגידול מתמיד לעומת ינואר-מאי 2022, אז טסו לארה"ב 626,428 נוסעים ונוסעות, מתוכם 171,319 במאי אשתקד.

על פי רש"ת, שדה התעופה JFK בניו יורק ע"ש הנשיא המנוח ג'ון קנדי, מדורג במקום השביעי במספר הנוסעים מנתב"ג אליו ובחזרה במהלך חודש מאי האחרון. ואילו שדה התעופה ניוארק (NEWARK), אף הוא בניו יורק, מדורג במקום השמיני בנפח הנוסעים.

בקו הישיר לארה"ב מתחרות זו בזו, ראש בראש, 4 חברות תעופה: אל על הישראלית, שהקו לארה"ב מאז ומתמיד היה הרווחי ביותר שלה, ו-3 אמריקניות: יונייטד איירליינס, דלתא אייר ליינס ואמריקן איירליינס. ארבעתן מציעות טיסות ליעדים מרכזיים בארה"ב, תוך פריסה נרחבת לטיסות המשך ברחבי מדינת הענק. יונייטד, דלתא אייר ליינס ואמריקן איירליינס, כולל חברות הבת האזוריות שלהן, מאפשרות הגעה לכל יעד ברחבי ארצות הברית. כך גם אל על, הנהנית משיתוף פעולה (קוד שייר) עם החברות האמריקניות: ג'ט בלו, אמריקן ואלסקה איירליינס.

ניו יורק

הטיסות לניו יורק נוחתות בשני שדות תעופה: JFK ו-ניוארק. במאי השנה, על פי נתוני רש"ת, 61,229 נוסעים נחתו ב-JFK והמריאו ממנו חזרה לישראל, לעומת 68,056 שעשו כך במאי אשתקד. ואילו לשדה התעופה ניוארק, המריאו אליו וממנו חזרה לישראל 59,434 נוסעים לעומת 48,934 נוסעים במאי אשתקד. 

חברות התעופה המפעילות טיסות ישירות מת"א ל-קנדי JFK: אל על, אמריקן איירליינס ודלתא אייר ליינס; ולניוארק: אל על ויונייטד.

בחיפוש שערכנו יחד עם טיסות סודיות לכרטיסי טיסה הזולים ביותר לניו יורק בתקופה הקרובה, מצאנו כדלקמן: 566 דולר עם אמריקן איירליינס לשדה"ת קנדי בתאריכים 19-26 באוקטובר ו-577 דולר עם יונייטד לניוארק בתאריכים 13-26 באוקטובר. כל המחירים שבדקנו בכתבה מתייחסים לכרטיסי טיסה הכוללים כבודה והושבה. 

ניו יורק. צילום נטע גפניניו יורק. צילום נטע גפני

בוסטון

אל על ודלתא, שתיהן, מפעילות טיסות לעיר בוסטון שהטיסו בסך הכל בחודש מאי האחרון 10,214 נוסעים מנתב"ג ושוב. הטיסה הזולה ביותר שמצאנו ליעד זה בתקופה הקרובה, היא של אל על: 749 דולר בטווח התאריכים 28 במרץ ועד 11 באפריל 2024. 

הקליקו כאן וגלו מה לראות ולעשות בבוסטון.

בוסטון. צילום: shutterstockבוסטון. צילום: shutterstock

וושינגטון

5,399 נוסעים ונוסעות טסו לוושינגטון הבירה ובחזרה לנתב"ג במאי האחרון. ליעד זה, יונייטד איירליינס מפעילה קו טיסות סדיר. כרטיס הטיסה הזול ביותר שמצאנו ביונייטד לבירת ארה"ב עומד על 797 דולר לנוסע הלוך ושוב בתאריכים 24 בספטמבר ועד 1 באוקטובר. 

וושינגטון. צילום: 123rfוושינגטון. צילום: 123rf

מיאמי

אל על מפעילה טיסות ישירות למיאמי שבדרום-מזרח מדינת פלורידה בתדירות של 6 טיסות שבועיות. הטיסה ליעד זה 11,188 נוסעים במהלך מאי האחרון בטיסות יוצאות וחוזרות. כרטיס הטיסה זול ביותר שמצאנו באל על ליעד זה: 832 דולר לאדם בין התאריכים 8-18 בפברואר 2024. 

מיאמי. צילום: 123rfמיאמי. צילום: 123rf

שיקגו

יונייטד האמריקאית מפעילה קו טיסות סדיר מנתב"ג לשיקגו בתדירות של 4 טיסות שבועיות. החברה הטיסה אל היעד 2,283 נוסעים במהלך מאי. כרטיס הטיסה הזול ביותר שמצאנו ביונייטד לשיקגו: 739 דולר בין התאריכים 5-10 באוקטובר 2023. 

עסקים לשיקגו החל מ-2225 דולר. צילום: 123rfעסקים לשיקגו החל מ-2225 דולר. צילום: 123rf

אטלנטה

לא JFK שבניו יורק וגם לא שדות תעופה מובילים אחרים בעולם. נמל התעופה הבינלאומי שרשם בשנה החולפת את מספר הנוסעים הגבוה ביותר הוא הארטספילד ג'קסון, אטלנטה. הנמל, הממוקם בפרברי אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה, נחשב לעמוס ביותר עוד מקדמת דנא. וכך גם בשנה החולפת: 75.7 מיליון נוסעים ונוסעות עברו בו. הארטספילד ג'קסון אינו השדה היחד על אדמת ארה"ב שכיכב בשנה שעברה בעשירייה הפותחת של שדות התעופה המובילים בעולם בהיקף נוסעים. למעשה, 9 מתוך 10 שדות התעופה ברשימה נמצאים בארה"ב ו-7 מתוכם פותחים את הרשימה: אטלנטה, דאלאס, דנוור, שיקגו, לוס אנג'לס, שרלוט צפון קרוליינה. לאס וגאס סוגרת את הרשימה, אחרי שני שדות התעופה גואנגג'ואו וצ'נגדו בסין.  

חברת התעופה דלתא אייר ליינס מפעילה ליעד זה טיסות ישירות מתל אביב בתדירות של 7 טיסות שבועיות. כרטיס הטיסה הזול ביותר שמצאנו בדלתא לאטלנטה: 982 דולר בין התאריכים 16-23 בספטמבר 2023. 

שדה התעופה הבינלאומי באטלנטה, העמוס בעולם. צילום: 123rfשדה התעופה הבינלאומי באטלנטה, העמוס בעולם. צילום: 123rf

לוס אנג'לס

11,489 נוסעים ונוסעות טסו, הלוך ושוב, מתל אביב ללוס אנג'לס ובחזרה לבן גוריון במאי החולף. ליעד זה ניתן להגיע עם אל על המפעילה 6 טיסות שבועיות. כרטיס הטיסה הזול ביותר שמצאנו באל על ליעד זה: 850 דולר לכרטיס הלוך ושוב. 

סן פרנסיסקו

יונייטד איירליינס מפעילה קו טיסות ישיר לעיר גשר הזהב בתדירות של 7 טיסות שבועיות. החברה הטיסה ליעד זה 16,455 נוסעים הלוך ושוב במהלך מאי האחרון. כרטיס הטיסה הזול ביותר שמצאנו ביונייטד לסן פרנסיסקו: 748 דולר. 

הקליקו כאן וגלו 10 מקומות שמרבית התיירים לא מכירים בסן פרנסיסקו.

סן פרנסיסקו. צילום: 123rfסן פרנסיסקו. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עליונייטד איירליינסאמריקן איירליינסארה"בדלתא אייר ליינסטיסות סודיות4 ביולי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: