אא

מנכ״ל מלון קמפינסקי בדובאי: ״חיכינו בכיליון עיניים לבואם של אורחינו המוערכים מישראל״

פגשנו את מנכ״ל מלון קמפינסקי Slim Zaiane בדובאי ומסתבר שבמלון היוקרה התכוננו כבר זמן רב לפני לבואם של הישראלים שלדבריו פוקדים את המלון גם למטרות עסקים וגם לפנאי. ״הקפדנו מאוד על יצירת חוויה חלקה שעונה על הצרכים התרבותיים ולספק שהות נוחה ומזמינה. ואנו שמחים להציג את התפריט הכשר שלנו״

מלון קמפינסקי דובאי. צילום: יח"צ מלון קמפינסקי דובאי. צילום: יח"צ

מלון קמפינסקי בדובאי ממוקם במרחק קצר ממרכז העיר ובסמוך לקניון Mall of the Emirates. למלון 375 חדרים וסוויטות ו-20 בקתות אירוח, שמשקיפות על החול המדברי והמדרונות המושלגים של Ski Dubai. המלון כולל ארבע מסעדות מגוונות, בריכת אינסוף, ספא ועוד. 

רשת מלונות קמפינסקי, שהחלה את פעילותה בשנת 1897, היא קבוצת מלונות היוקרה הוותיקה ביותר באירופה. כיום קיימים ברשת יותר מ-70 מלונות חמישה כוכבים ב-30 מדינות, והיא ממשיכה להציג נכסים חדשים באירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה. רשת קמפינסקי היא חברה מייסדת ב-Global Hotel Alliance (GHA), ההתארגנות הגדולה בעולם של מותגי מלונות עצמאיים, שחגגה עשור להיווסדה בשנת 2014.

ערכנו ראיון עם מנכ״ל מלון קמפינסקי בדובאי, Slim Zaiane.

איך אתה חווה את הביקוש ביום שאחרי הקורונה?

״נראה שהביקוש לדובאי ביום שאחרי הקורונה עלה, ואנחנו רואים יותר מבקרים בעיר. דובאי תמיד הייתה יעד פופולרי לתיירים ואנחנו אופטימיים שהמגמה תימשך. בנוסף, המוניטין של דובאי עבור יוקרה ואירוח, כמו גם האטרקציות והתשתיות ברמה עולמית ימשיכו למשוך מבקרים. דובאי בדרך לעבור את נתוני התיירות של שנת 2019, עם הערכה של 90 מיליון נוסעים ב-2023, וזה סימן חיובי לכך שהביקוש לדובאי נמצא בעלייה מתמדת לאחר המגיפה. תעשיית התיירות של דובאי מקדמת את אמצעי הבטיחות והפרוטוקולים של העיר כדי להבטיח את בריאותם ורווחתם של המבקרים, מה שעוזר להשרות אמון בקרב המטיילים. בנוסף, ההשקה האחרונה של אטרקציות ואירועים תיירותיים חדשים בדובאי, צפויה לחזק עוד יותר את מגזר התיירות של העיר. בסך הכל, נראה כי התחזית עבור התיירות בדובאי היא מבטיחה מאוד.

דובאי דורגה במקומות גבוהים בסקרים ובאינדקסים עולמיים שונים, לרבות דירוגה בין 5 הערים הטובות ביותר לחיות בעולם. דירוגים ושבחים כאלה יכולים לעזור להגביר את התיירות ולמשוך אנשים המעוניינים לעבור לעיר מסיבות עבודה. המוניטין של דובאי בבטיחות, יוקרה ורמת חיים גבוהה, בשילוב עם הסביבה הידידותית ומדיניות מס נוחה, הופכים אותה ליעד אטרקטיבי עבור אנשים רבים ברחבי העולם.

צילום: יחצצילום: יחצ

איך קמפינסקי של קניון האמירויות רואה הזדמנויות עסקיות עתידיות?

המלון של קמפינסקי בקניון האמירויות בדובאי, מציג שיפור מתמיד בשיעורי התפוסה, ומצביע על עניין גובר בהצעת הערך. אנחנו נרגשים ללמוד על אפשרויות עסקיות חדשות בשווקים ״מתעוררים״. מכיוון שדובאי ממצבת את עצמה כיעד עסקי ופנאי עולמי בולט, אנו צופים עלייה בביקוש למקומות לינה יוקרתיים המדגימים את החוויה ברמה העולמית שאנו מספקים. אנו מחויבים לתת מענה לצרכים של אורחי פנאי ועסקיים כאחד, תוך הבנת הדרישות השונות של מגזרים אלו, כמו גם את הדרישות הספציפיות של תרבויות האורחים המגוונת שלנו.

אנו שואפים לעלות על הציפיות על ידי מתן שירות אישי ואירוח ייחודי. הצוות המסור שלנו מבטיח שכל אורח ייהנה מחוויה בלתי נשכחת, וזה מבדל אותנו מהמתחרים. אנחנו מאמינים שעל ידי שמירה עקבית על תקני השירות של המותג, נוכל למשוך מטיילים המחפשים יוקרה שאין שניה לה, לצד שהייה בלתי נשכחת. אנחנו אופטימיים לגבי העתיד ולהוטים לנצל הזדמנויות חדשות, ליצור חוויות יוצאות דופן עבור האורחים שלנו, ולבסס את מעמדנו כיעד מוביל בנוף האירוח התחרותי של דובאי.

האם הייתם מוכנים לביקוש של התיירים הישראלים?

חיכינו בכיליון עיניים לבואם של אורחינו המוערכים מישראל, והקפדנו מאוד על יצירת חוויה חלקה שעונה על הצרכים התרבותיים, ולספק שהות נוחה ומזמינה באמצעות השירותים המותאמים שלנו. אנו שמחים להציג את התפריט הכשר שלנו, המספק חוויות קולינריות לאורחים המוערכים שלנו. התפריט זמין 24 שעות ביממה, ומציע מגוון אפשרויות כמו: שקשוקה מתובלת עם פולנטה, חציל קלוי עם סלט חומוס ורוטב יוגורט טחינה, בשר בקרא מרוקאי עם חומוס וקוסקוס שקדים, כשהכל במשלוח ישירות לחדר. המטרה שלנו להציע מצוינות קולינרית מבלי להתפשר על הטעם או הדרישות התזונתיות.

לאלו החוגגים אירועים מיוחדים כמו חתונות ובר מצווה, המלון שלנו מציג בגאווה תפריט מיוחד ״משתה כשר״. בנוסף, טיפחנו שותפויות חזקות עם עמיתינו בישראל, מה שמאפשר לנו לקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי התרבות וההעדפות של האורחים הישראלים. הידע יאפשר לנו לשפר עוד יותר את היכולת לספק להם שהות חמה ומסבירת פנים.

איזה סוג תיירים מגיעים אליכם מישראל, עסקי או פנאי?

שמנו לב לשילוב של נוסעי פנאי ועסקים המגיעים מישראל כאחד. חלק מהאורחים מגיעים לדובאי למטרות פנאי כמו קניות וטיולים, בעוד שאחרים מגיעים לפגישות עסקיות ואירועים. אחת מהאטרקציות המרכזיות של המלון, זו הגישה הישירה לקניון האמירויות, ואנחנו מספקים לאורחינו שירותים חינם כמו קונסיירג׳ דיגיטלי וחווית קניות ״ללא ידיים״. באופן כללי, ישנה עלייה בביקוש מישראל, ואנו שואפים לספק חוויה יוצאת דופן ומהנה לכל המבקרים שלנו.
 
צילום: יחצצילום: יחצ
 
האם יש חדשות או עדכונים מהצד של הרשת העולמית? 
אנחנו מחויבים לשמור על מעמדנו כמובילים בתעשייה על ידי חדשנות ושדרוג מתמשך של ההיצע. יש לנו תוכניות מרגשות לשיפור המזון והמשקאות עם הצגת קונספטים חדשים של מסעדות שיתנו מענה למגוון רחב של טעמים. בנוסף, אנחנו מתמקדים בהרחבת שירותי ה-Wellness כדי לספק לאורחים שלנו חוויה הוליסטית ומחדשת. כדי להבטיח חוויה אישית וחלקה עבור האורחים שלנו, אנחנו מחויבים לשפר את היכולות הדיגיטליות, על ידי מינוף הטכנולוגיה, אנחנו שואפים ליצור חוויה מותאמת שתענה על הצרכים וההעדפות המתפתחות של הנוסעים.
צילום: יחצצילום: יחצ
 
 
 
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיפספורט UAE - GCCרשת מלונות קמפינסקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: