אא

חב׳ התעופה SWISS נערכת לעומסי הקיץ ומפרסמת טיפים שיקלו על הנסיעה הקרובה

חברת התעופה השוויצרית הודיעה כי נערכה לעומסים, ואף תגברה את הצוותים, אך כדי להקל על התורים והעומסים, פרסמה מספר הנחיות לנוסעים. בין ההנחיות: ביצוע צ׳ק אין מוקדם, שליחת מזוודה בצורה עצמאית ולהתכונן לתורים

מטוס SWISS. צילום: 123rf מטוס SWISS. צילום: 123rf

חברת התעופה השוויצרית SWISS נערכת לעונת הקיץ העמוסה, ומפרסמת טיפים לנוסעים שיקלו על העומס, ויאפשרו חוויה חלקה. ״עבור SWISS, שמירה על פעילות טיסות יציבה היא העדיפות העליונה לנסיעות בקיץ הקרוב. החברה גייסה צוותים נוספים, ותזמנה את הטיסות עם מספיק זמן שיבטיח כמה שיותר יציבות. עובדי SWISS באוויר ובקרקע יעשו את המקסימום כדי להטיס את האורחים שלהם בצורה מהימנה ובדייקנות ליעדיהם. פעולה זו דורשת גם תיאום הדוק עם כל השותפים הנוספים המוערבים. עם זאת, לקוחות SWISS יוכלו למלא חלק משמעותי בהבטחה שהנסיעה תהיה חלקה וללא בעיות, ככל האפשר״, מסרו בחברה.

כדי לעזור לנוסעים ליהנות מנסיעה חלקה ככל הניתן, החברה פרסמה מדריך מעודכן באתר האינטרנט. המדריך המקוון כולל שלל טיפים וקישורים שימושיים שיעזרו ללקוחות לתכנן ולהתכונן לטיול, החל מביצוע ההזמנה ועד לארגון המזוודות וכל הדרך עד העלייה למטוס.

אפליקציית SWISS: עם ״מזהה נסיעות אישי״

החברה ממליצה ללקוחותיה להוריד את אפליקציית SWISS לסמארטפון. האפליקציה מקלה על החברה לתקשר עם המטיילים לפני, במהלך ואחרי הנסיעה, וזה שימושי במיוחד במידה ויהיו שינויים בלתי צפויים בלוחות הזמנים של הטיסות. ״עם אפליקציית SWISS, הלקוח יקבל הודעה באמצעות ׳דחיפה׳ על כל שינוי או עיכוב בשער, יוכל לגשת לכל נתוני הטיסה ומסמכי הנסיעה, וגם לקבל כל מידע נוסף שיצטרף מהצ׳אט בוט הדיגיטלי.

הטיפים המרכזיים של SWISS

בצעו צ׳ק אין מקוון לפני היציאה מהבית, כך שתוכלו לקבל את כרטיסי הטיסה מהאפליקציה או מהאתר כבר החל מ-23 שעות לפני היציאה. השתמשו באחת ממכונות הצ׳ק אין העצמאי כדי להימנע מהתורים, ושימו לב להוראות הכבודה הנוכחיות על המשקל, הגודל, המספר והתכולה המותרים. אם יש ספק - בדקו במחשבון הכבודה של SWISS.
סמנו את פריטי הכבודה עם פרטי ההתקשרות, ורשמו את פרטי הנסיעה על דף נייר והניחו אותם למעלה בתוך התיק, כך שאם משלוח התיק יתעכב, זה ישלח במהירות האפשרית.

עוד ממליצה החברה לשאת חפצים אישיים יקרים, לרבות דרכונים, תרופות, מכשירים אלקטרוניים אישיים כמו טלפונים ניידים, טאבלטים, מטענים וסיגריות אלקטרוניות במטען היד. לצד זה, החברה ממליצה גם להגיע יותר זמן לשדה התעופה, בשל ההמתנה הארוכה במהלך עונת חופשת הקיץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: