אא

כשרות בלב ים על אוניית Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן

אוניית הקרוזים Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן, המפליגה כל יום שישי מנמל חיפה, מציעה כעת לנוסעיה שלוש ארוחות גורמה כשרות ביום

Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן. צילום: יחצ Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן. צילום: יחצ

חברת השייט רויאל קריביאן החליטה להכשיר שתי מסעדות על סיפון האונייה Rhapsody of the Seas, המפליגה כל יום שישי מנמל חיפה. במסעדות האלו יוצעו שלוש ארוחות גורמה כשרות ביום במשך כל ימות ההפלגה.

המסעדה האיטלקית Giovanni's Table 3. צילום: יחצהמסעדה האיטלקית Giovanni's Table 3. צילום: יחצ

התפריטים הכשרים החדשים כוללים מגוון גדול של מנות טריות, שמוגשות באופן בלעדי במסעדותChops Grulle ו-Giovanni's Table. ארוחות בוקר, צהריים וערב יהיו כלולות בחבילת האוכל הכשר לכל משך ההפלגה. בנוסף ובאופן בלעדי, על סיפון האונייה יש מעלית שבת וחדר תפילה.

מסעדה איטלקית כשרה ברויאל קרביאן. צילום: יחצמסעדה איטלקית כשרה ברויאל קרביאן. צילום: יחצ

הכשרות שמוצעת על הסיפון זהה לכשרות בבתי המלון בארץ, כאשר רב האונייה דוד ווברמן משגיח על המטבח במשך כל ימי ההפלגה. כמו כן, האורחים יוכלו להנות מארוחות כשרות גם מחוץ לשעות הפעילות של המסעדות, בבית הקפה Park Cafe הפתוח עד מאוחר.

מסעדת הבשרים Chops Grille 3. צילום: יחצמסעדת הבשרים Chops Grille 3. צילום: יחצ

אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה (הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל), אומר: "רויאל קריביאן בחרה בנמל חיפה כנמל בית, וכל יום שישי יוצאת אניית Rhapsody of the Seas להפלגה באגן הים התיכון, כשעל סיפונה כ-2,000 אורחים ישראלים. זיהינו את הצורך והביקוש לארוחות כשרות בקרב הנוסעים מחיפה, ולאור הביקוש הגבוה, החברה החליטה לפתוח שתי מסעדות כשרות לשומרי הכשרות שבוחרים לצאת לחופשת קרוז. למסעדות אלו מטבח נפרד שהוכשר במיוחד, ובו שף ייעודי ורב שמשגיח על הכשרות לאורך כל ההפלגה. האוכל מבושל כל יום בטריות וברמה הגבוהה ביותר, כמו שאר הארוחות המוגשות על האונייה, והכל כדי להעניק לאורחים ששומרים על כשרות חוויה גסטרונומית גבוהה".

מסעדת הבשרים Chops Grille 1. צילום: יחצמסעדת הבשרים Chops Grille 1. צילום: יחצ

הזמנת אוכל כשר כרוכה בתוספת תשלום של כ-20$ לאורח ללילה, ולילד מגיל 6 כ-11$ ללילה (הזמנת תפריט כשר לילדים בני 5 ומטה היא ללא תוספת תשלום). המחיר להפלגה של שבעה לילות מתחיל מ-796 דולר לאדם בחדר זוגי. המסלול של ההפלגה מתחיל בחיפה, עובר דרך לימסול, רודוס, אתונה, מיקונוס וסנטוריני - ומסתיים חזרה בחיפה.

Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן. צילום: יחצRhapsody of the Seas של רויאל קריביאן. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: