אא

מרוקו הוכרזה כשותפה בכירה של תערוכת WTM London 2023

השותפות עם יריד התיירות העולמי World Travel Market, שיתקיים בין התאריכים 6-8 בנובמבר 2023, "תהיה חלון ראווה מצוין כדי להגביר עוד יותר את האטרקטיביות של מרוקו", ציין מנכ"ל לשכת התיירות של מרוקו

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

ההכרזה על שותפות בכירה של תערוכת התיירות העולמית הפופולרית מגיעה, כאשר מרוקו חווה צמיחה בפעילות התיירות שלה, והמטרה המוצהרת שלה להכפיל את מספר התיירים הנכנסים ל-26 מיליון עד 2030, ולהעלות את מרוקו למעמד של יעד פנאי תיירותי מוביל בעולם.

נוכחותה של מרוקו ב-World Travel Market London תתמקד בקמפיין הבינלאומי "מרוקו ממלכת האור" של משרד התיירות הלאומי של מרוקו.

הקמפיין הזה, שהושק באפריל 2022, נועד לספק השראה לדור חדש של מטיילים צעירים, תוך הצגתה של מרוקו כמדינה "עכשווית ודינמית".

WTM, אירוע הנסיעות והתיירות המשפיע ביותר בעולם, מספק למרוקו הזדמנות משמעותית להפגין את מאמציה להפוך ליעד תיירות עולמי. לשכת התיירות הלאומית של מרוקו מסתמכת על אירועים מסחריים כדי להגביר את הפעילות והנוכחות של כל אנשי התיירות המרוקאים.

עאדל אל פקיר, מנכ"ל לשכת התיירות הלאומית של מרוקו, אמר: "הנוכחות שלנו ב-WTM London תהיה חלון ראווה מצוין כדי להגביר עוד יותר את האטרקטיביות של מרוקו".

ג'ולייט לוסרדו, מנהלת התערוכה ב-World Travel Market London, אמרה: "אנו נרגשים להכריז על מרוקו כשותף ראשי ב-World Travel Market London 2023 ונרגשים לתמוך בהם להשיג את היעדים שלהם. WTM London הוא אירוע הנסיעות והתיירות המשפיע ביותר בעולם, וכך מספק את המקום האידיאלי עבור מרוקו להציג את מה שיש להם להציע, תוך הדגשת התרבות התוססת והאירוח המדהים שלהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מרוקוwtm

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: