אא

Emirates יוצאת בקמפיין גיוס מאסיבי של מאות עובדים ל-180 תפקידים שונים

החברה הלאומית של איחוד האמירויות הודיעה על מסע הגיוס על רקע הביקוש הגובר לטיסות החברה, כשאחת השיטות הפופולריות היא קיום ימים פתוחים בערים שונות ברחבי העולם. מידע מקיף על המשרות הפנויות ניתן למצוא בקטגוריית הקריירה באתר החברה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Emirates סיימה את שנת הכספים שלה ב-31 במרץ 2023 עם יותר מ-100,000 עובדים, לאחר שצירפה לשורותיה יותר מ-17,000 עובדים חדשים במהלך השנה האחרונה. חברת התעופה מקווה כעת לגייס עוד מגוון רחב של אנשי מקצוע לצורך איוש של מאות משרות פנויות במגוון של 180 תפקידים שונים, כולל טייסים, דיילים, טכנאים וצוות שירות לקוחות.

אחת משיטות הגיוס המועדפות על אמירייטס הוא היום הפתוח, אותו מארגנת חברת התעופה באופן קבוע בערים רבות ברחבי העולם בתאריכים ומיקומים בהתאם לפרופילים המקצועיים הנדרשים.

מפגש מידע מקוון לטייסים פוטנציאליים יתקיים ב-19 ביולי 2023, בשעה 13:00 שעון דובאי, ובעקבותיו יתקיימו אירועים אישיים באוגוסט ברחבי בריטניה ואירלנד (כולל דבלין, מנצ'סטר, לונדון גטוויק ולונדון סטנסטד). אמירייטס כבר ערכה אירועים דומים בבודפשט, מדריד וליסבון השנה.

הדרישה לטייסים חדשים מגיעה עם התמריץ הנוסף. כבר בשנה הבאה חברת התעופה תכניס לצי שלה סוגי מטוסים חדשים, כולל איירבוס A350 החל משנת 2024, ובואינג 777X, כשהיצרנית האמריקאית תתחיל לשווק אותו.

מוצעות גם הזדמנויות למהנדסים, טכנאים ואנשי תחזוקה, עם עד 475 משרות פנויות המוצעות. ימים פתוחים לפרופילים מקצועיים אלו יתקיימו ביולי ואוגוסט 2023, באוסטרליה, קנדה, ברזיל, דרום אפריקה ובריטניה.

וכשהתעופה המסחרית הופכת יותר ויותר לדיגיטלית, גם הביקוש לאנשי מחשוב הוא משמעותי, עם 400 משרות מוצעות, כולל מהנדסי תוכנה, אבטחת סייבר וניהול מוצרים דיגיטליים. וגם מחלקת שירות הלקוחות מחפשת עובדים בכל התחומים.

בהודעה לעיתונות אמירייטס המליצה לבדוק את קטגוריית הקריירה באתר של חברת התעופה לקבלת מידע נוסף על המשרות השונות המוצעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: