אא

חדש ללקוחות סלקום: ביטוח נסיעות לחו״ל דיגיטלי במנורה מבטחים

סלקום ומנורה מבטחים בשיתוף פעולה ראשון המאפשר החל מהיום (ד׳) ביטוח ללקוחות סלקום ובני משפחתם לרכוש ביטוח דיגיטלי המופעל אוטומטית בכל טיסה

מיכאל קלמן, מנכ״ל מנורה מבטחים. צילום: נטי לוי מיכאל קלמן, מנכ״ל מנורה מבטחים. צילום: נטי לוי

שיתוף פעולה ראשון בין סלקום לקבוצת מנורה מבטחים בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל. 
במסגרתו, החל מהיום (ד׳), לקוחות סלקום יכולים ליהנות מביטוח נסיעות לחו"ל דיגיטלי של מנורה מבטחים המופעל אוטומטית בכל טיסה עם הנייד.

מדובר בביטוח עם מסלול ביטוח שנתי שמאפשר למלא הצהרת בריאות בעת ההצטרפות  פעם אחת בלבד, התקפה לכל הנסיעות בשנה הקרובה. בנוסף, למחיר האטרקטיבי יושק מבצע ייחודי לרגל ההשקה: המצטרפים לביטוח האוטומטי יקבלו הנחה בשיעור 15% לנסיעות בחודשים יולי-אוגוסט. 

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו בסלקום פועלים תמיד על מנת להביא את הצעות הערך המשתלמות, החדשניות והמתקדמות ביותר בשוק, כדוגמת הפוליסה הדיגיטלית החדשה המושקת היום, המעניקה ללקוחות סלקום הטסים לחו"ל נוחות מקסימלית וחסכון משמעותי בזמן ובירוקרטיות לקראת נסיעותיהם הקרובות. שיתוף הפעולה עם מנורה מבטחים, מחברות הביטוח המובילות בשוק מבורך ואנו מודים להם על הנכונות ליצור מוצרים חדשנים ומתקדמים מהם יוכלו לקוחות סלקום ליהנות באופן בלעדי".

מיכאל קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת סלקום, מגופי התקשורת המובילים בישראל. לראשונה בישראל, ייהנו הלקוחות של סלקום, מפוליסה דיגיטלית ייחודית וחדשנית, אשר מופעלת אוטומטית בכל טיסה עם הנייד. בנוסף, יוכלו הלקוחות להתאים ולהרחיב את הכיסויים הביטוחיים בצורה פשוטה, ידידותית באמצעות הנייד. אנו מודים להנהלת סלקום על בחירתה במנורה מבטחים כשותפה למתן ערך ללקוחותיה״.

מיכאל קלמן מנכל מנורה. צילום: נטי לוימיכאל קלמן מנכל מנורה. צילום: נטי לוי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: