אא

חברת APG Israel מקבוצת ממן תייצג את Cyprus Airways בישראל

סייפרוס איירווייז בחרה ב- APG ישראל מקבוצת ממן לנהל עבורה את מערך השירות והמכירות אל מול השוק הישראלי

סייפרוס איירווייז. צילום: באדיבות החברה סייפרוס איירווייז. צילום: באדיבות החברה

סייפרוס איירווייז (Cyprus Airways), חברת התעופה הלאומית של קפריסין, בחרה ב- APG ישראל מקבוצת ממן, המתמחה בייצוג ושיווק של חברות תעופה בארץ, לנהל עבורה את מערך השירות והמכירות (GSA) אל מול סוכני הנסיעות והנוסעים הישראלים.

סייפרוס איירווייז, שבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה, מפעילה טיסות ל-19 יעדים ברחבי אירופה והמזרח התיכון. הטיסות היומיות שלה בין נתב"ג לשדה התעופה בלרנקה היא במטוסי איירבוס A320 בעלי 180 מושבים. הטיסות יוצאות מנמל התעופה בן גוריון בשעות הצהריים (סביב השעה 14:00), ונוחתות בו בשעות הבוקר (סביב 10:00).

מתחילת השנה הטיסה חברת סייפרוס איירווייז 31,264 נוסעים בקו ת"א-לרנקה, 8,661 מתוכם בחודש מאי. על פי נתוני רש"ת, בחמשת החודשים הראשונים של 2023 טסו לקפריסין 305,888 ישראלים, גידול של 97% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. למעלה מ-80 אלף נוסעים יצאו לקפריסין בחודש מאי השנה, כאשר מדובר בגידול של 56% בהשוואה למאי 2022.

צילום יחצ חברהצילום יחצ חברה

צילום: יחצצילום: יחצ

עופר ריינהרדט, מנכ״ל APG Israel מקבוצת ממן, אמר כי: ״אנו שמחים על הבחירה של סייפרוס אירוויז. אין לי כל ספק כי הסכם ה-GSA מהווה צעד משמעותי ביותר בחיזוק הקשר של סייפרוס אירוויז לשוק הישראלי, ויאפשר לנו להציע לסוכני הנסיעות ולציבור הלקוחות את הסלוטים הטובים ביותר בקו בין ת"א ללרנקה". עוד מציין ריינהרדט, "התוכנית האסטרטגית של החברה היא להפוך למובילה בתחום שרותי GSA בישראל, ואין לנו כל ספק שהחיבור עם סייפרוס אירוויז הוא צעד חשוב נוסף בדרך להשגת היעד".

פול סיס, מנכ"ל סייפרוס איירווייז, התייחס למהלך: "אנו בטוחים כי APG Isreal תשדרג את השירות ללקוחות סייפרוס איירווייז במקצועיות גבוהה. ההצלחה שלהם בתחום ה-GSA לחברות תעופה, לצד הניסיון, הידע והמומחיות ארוכת השנים בטיפול במארגני תיירות וסוכני נסיעות, יעזרו לנו להעניק שרות טוב יותר לקהל הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: cyprus airwaysקבוצת ממן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: