אא

בריטיש איירווייס: קטטה אלימה בטיסה - נוסע הותקף בבקבוק יין שבור

אירוע מחריד התרחש בתא הנוסעים של מטוס בואינג 777 בטיסת בריטיש איירווייס מלונדון לסנט לוסיה באיים הקריביים, כאשר שני נוסעים השתתפו בקטטה חמורה, שזעזעה את הצוות והנוסעים

צילום" 123rf צילום" 123rf

קטטה מזעזעת ומסוכנת התרחשה בטיסת בואינג 777 של בריטיש איירווייס מנמל התעופה לונדון גטוויק (LGW) אל האי הקריבי, סנט לוסיה.

עפ"י עדויות של נוסעים בטיסה, שני הנוסעים החלו להתווכח זה עם זה זמן קצר לאחר שיצאו מנמל גטוויק, וככל שהטיסה התקדמה, חילוקי הדעות ביניהם הלכו והתעצמו.

הסכסוך הפך לאלים, כשהשניים החלו לדחוף זה את זה. תוך זמן קצר אחד מהם רץ אל המטבח בקדמת המטוס וניפץ בקבוק יין, ולאחר מכן הוא השתמש בשברי הבקבוק כדי לתקוף את הנוסע השני. נוסעים סיפרו כי כמויות גדולות של דם וזכוכית התפזרו בתא הנוסעים במהלך התקיפה, והקטטה יצרה אווירה מחרידה, ונוסעים רבים חשו סכנה מיידית.

צוות הדיילים ונוסעים אחדים הגיבו במאמץ לנטרל את המצב, ובסופו של דבר, הצוות והנוסעים המסייעים הצליחו לרסן ולרתק את שני הנוסעים במקומותיהם. אחות, שהייתה בטיסה, דאגה לטפל בנוסע שנחתך באופן קשה, ולאחר כשעה וחצי הטיסה נחתה בשלום.

עם הנחיתה עלו רשויות שדה התעופה על המטוס ועצרו את שני הנוסעים.

נציג של בריטיש איירווייס הביע שאט נפש מהתנהלות הנוסעים האלימים: "אנחנו המומים ומודים לצוות המיומן שלנו ולנוסעים שתמכו בהם בטיפול באירוע הקשה הזה. אנחנו רוצים להבטיח שהתנהגות כזו לעולם לא תשוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסגטוויק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: