אא

״קרוב למליון ישראלים ביקרו ביוון בשנה האחרונה״: שר החוץ אלי כהן בביקור מדיני ביוון

שר החוץ נפגש לראשונה עם שר החוץ היווני החדש, כשהשניים דנו על חיזוק היחסים, וציינו את מיליון המבקרים הישראלים שביקרו ביוון בשנה האחרונה

צילום: Kitas Christos, באדיבות משרד החוץ צילום: Kitas Christos, באדיבות משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן בביקור מדיני ביוון, במהלכו, נפגש לראשונה עם שר החוץ היווני החדש יורגוס יראפטריטיס, והשניים דנו על מאבק משותף בטרור האיראני. חיזוק היחסים הביטחוניים, הכלכליים והאנרגטיים לטובת היציבות האזורית ושיתופי הפעילה במזרח הים התיכון. 

שר החוץ אלי כהן אמר בביקורו במדינה: ״הקשר האסטרטגי בין ישראל ליוון מחזק את מעמדה של ישראל ומקדם את היציבות במזרח התיכון. הודתי לשר החוץ היווני על פעילות כוחות הביטחון היוונים כנגד איום הטרור האיראני נגד מטרות ישראליות ויהודיות ביוון, כפי שנחשף לאחרונהיוון הינה שותפה קרובה בנושאי ביטחון אזורי ואנחנו מעריכים את שיתופי הפעולה הביטחוניים בין המדינות. נמשיך לקדם את היחסים האסטרטגיים עם יוון, בתחומי הביטחון, האנרגיה והטכנולוגיה ואת המשולש ההלני עם יוון וקפריסין. הזמנתי את יוון לקחת חלק בפורומים האזוריים המתגבשים במזרח התיכון בעקבות הסכמי אברהם״.

למעלה מ-100 טיסות שבועיות בין המדינות

שר החוץ כהן ציין את העניין התיירותי הרב שיש לתייר הישראלי ביוון. כיום יש למעלה מ-100 טיסות שבועיות בין המדינות וקרוב למליון ישראלים ביקרו ביוון בשנה האחרונה. השרים כהן ויראפטריטיס הדגישו את חשיבות קידום נושא החדשנות בין המדינות ושוחחו על תוכנית להקמת פארק טכנולוגי בשיתוף אוניברסיטת באר שבע, כמו גם פיתוח חממות חדשנות ישראליות ביוון על בסיס הידע והניסיון הישראלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: