אא

טורקיש איירליינס תשיק קו טיסות לדטרויט

החברה, המובילה העולמית בהיקף המדינות והיעדים אליהם היא טסה, השיקה בשנתיים האחרונות קווים חדשים לניוארק, לדאלאס ולסיאטל, ומתעתדת להשיק בקרוב בנוסף לדטרויט גם קו חדש לדנבר

צילום: בואינג צילום: בואינג

חברת התעופה, שטסה למירב המדינות והיעדים בעולם, טורקיש איירליינס, הודיעה על התוכנית להפעיל קו טיסות חדש לדטרויט, היעד ה-13 של החברה בארה"ב.

טורקיש איירליינס תשיק את הקו החדש שלה לדטריוט ב-15 בנובמבר. בתחילה תפעיל החברה 3 טיסות בשבוע, שתצאנה מדטרויט בימי שני, רביעי ושישי לאיסטנבול במטוס הבואינג 787-9 הדרימליינר שלה.

טורקיש איירליינס הגדילה לאחרונה את פעילותה ברחבי ארצות הברית, עם השקת קווים לניו יורק ניוארק ולדאלאס פורט-וורת' בטקסס בשנת 2021, וגם סיאטל הצטרפה לרשת בשנה שעברה. עפ"י התוכנית של טורקיש איירליינס, היא תתחיל להפעיל קו נוסף לנמל התעופה הבינלאומי של דנבר בקולורדו, שתאריך ההשקה שלו עדיין לא אושר. היעדים הנוכחיים של החברה בארה"ב הם: אטלנטה, וושינגטון די.סי., ניו יורק, ניוארק, שיקגו, יוסטון, דאלאס, מיאמי, בוסטון, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס וסיאטל.

יו"ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט, פרסם הצהרה: "זה מרגש לפתוח שער נוסף באזור המערב התיכון, המחבר נוסעים מאזורים שכנים דרך המרכז ההומה של דטרויט. זהו פתיחה משמעותית בתוכניות ההתרחבות שלנו בצפון אמריקה, כאשר אנו ממשיכים במשימתנו לחבר יותר אנשים ויעדים נוספים באמצעות רשת הנתיבים הגלובלית החזקה שלנו. בזמן שהטיסות מנמל התעופה של דטרויט ממריאות בסתיו הקרוב, אנו נשמח לארח בחום נוסעים באיסטנבול ומעבר לה".

טורקיש איירליינס אף פרסמה את לוח הזמנים של הטיסות בקו החדש:

TK205 - יוצאת מאיסטנבול בשעה 15:45, נוחתת בדטרויט בשעה 18:50 (שעון מקומי)

TK206 - יוצאת מדטרויט בשעה 21:35, נוחתת באיסטנבול למחרת בשעה 15:35

טורקיש מציעה מגוון אפשרויות לטיסות המשך מאיסטנבול, ומציעה לנוסעים את תוכנית עצירת הביניים הפופולרית שלה, המאפשרת לנוסעים במחלקת תיירים עד שני לילות ובמחלקת עסקים עד שלושה לילות אירוח ללא עלות באיסטנבול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינסאיסטנבולדטרויט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: