אא

ספרד: זינוק יוצא דופן בתיירות הבינלאומית - 8.2 מיליון כניסות תיירים בחודש מאי

התיירות הבינלאומית בספרד שוברת משמעותית גם את השיאים של 2019 לפני מגפת הקורונה, לא רק במספר המבקרים, אלא גם בהכנסות מענף התיירות, ומעידה על האטרקטיביות של ספרד כיעד תיירות עולמי מוביל

צילום: 123rf צילום: 123rf

עפ"י נתוני המכון הלאומי לסטטיסטיקה (INE), ספרד חוותה התאוששות חזקה ועלייה מרשימה בתיירות הבינלאומית במהלך חודש מאי. שיא של 8.2 מיליון מבקרים נכנסו למדינה - עלייה מרשימה של 18% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022 ועלייה של 4% בהשוואה למאי 2019.

זרם התיירים הוביל גם לציון דרך היסטורי מבחינת הוצאות התיירים, עם הוצאה כוללת של 9.73 מיליארד אירו - עלייה משמעותית של 21% מהשנה הקודמת ועלייה מרשימה של לא פחות מ- 19% בהשוואה לרמות של טרום מגפת הקורונה.

חמשת החודשים הראשונים של 2023 היו מוצלחים מאוד עבור תעשיית התיירות של ספרד, עם סך של 29.2 מיליון כניסות תיירים. נתון מדהים זה שיקף צמיחה ניכרת של 28% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. סך הוצאות התיירים בתקופה זו הסתכם ב-35.4 מיליארד אירו, והציג עלייה של 32% מהשנה שעברה ועלייה של 16% בהשוואה ל-2019.

הנתונים שסיפק ה-INE, חשפו גם מגמות מעודדות בדפוסי הוצאות התיירים. בחודש מאי הגיעה ההוצאה הממוצעת של תייר ל-1,183 אירו - עלייה של 3% לעומת השנה הקודמת. בנוסף, ההוצאה היומית הממוצעת עלתה ב-% 11.6 אחוזים ל-185 אירו - הוצאה גבוהה יותר ליום בקרב תיירים.

הנתונים הסטטיסטיים גם הדגישו את ההעדפה לנסיעות ארוכות יותר, שכן רוב התיירים שהו בספרד במשך 4 עד 7 לילות, כשיותר מ-4.2 מיליון מבקרים נכללו בקטגוריה זו. נתון זה מייצג עלייה שנתית משמעותית של 22.8% במשך השהייה, ומדגיש את הפופולריות של נסיעות ממושכות בקרב תיירים המבקרים בספרד בחודש מאי.

הנתונים שוברי השיאים וההוצאות המוגדלות בחודש מאי מעידים על האטרקטיביות של ספרד כיעד תיירות ומדגישים את ההתאוששות יוצאת הדופן של תעשיית התיירות במדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: