אא

HEAT: הגיים צ'יינג'ר של אמריקן איירליינס

המערכת, המנתחת את כל הגורמים הרלוונטיים במהלך סופות קשות, מתמרנת את מועד הפעילות לטובת הנוסעים, ומאז שהחלה לפעול בשנה שעברה, מנעה כמעט 1,000 ביטולי טיסות

צילום: 123RF צילום: 123RF

הפעילות של חברת תעופה מתוכננת בקפידה, וכל סופה או מזג אוויר קיצוני עלול לשבש את הפעילות הסדירה, וכמובן, לפגוע בתוכניות של הנוסעים.

אמריקן איירליינס פיתחה טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת לתמרן כאשר מזג אוויר קשה משפיע על מוקדי הטיסה. המערכת החדשנית Hub Efficiency Analytics (HEAT) מזיזה באופן דינמי את לוחות הזמנים של הטיסות כדי להבטיח שלקוחות, צוותים וכלי טיס ימשיכו לפעול גם כאשר מזג האוויר מאיים לשבש את לוח הזמנים.

צילום: אמריקן איירליינסצילום: אמריקן איירליינס

HEAT, שפותחה ע"י אמריקן, מבצעת אופטימיזציה של נתונים לגבי מזג האוויר, עד כמה מלאות הטיסות, קשרי לקוחות וזמינות שערים בנמל התעופה, כמו גם כל אילוצי בקרת תעופה או בעיות צוות. לאחר מכן, אלגוריתם מתקדם שוקל את כל הנתונים הללו ומעביר מסקנות למרכז הפעילות. המומחים במרכז התפעול המשולב משתמשים ב-HEAT כדי לעזור לחברה להימנע מהשפעות מזג האוויר הקשות ביותר ולשמור על הפעילות, תוך כדי שהם מובילים את הנוסעים לדרכם מהר יותר במזג אוויר קשה.

"HEAT הוא כלי חדשני בפעולות שלנו, שרק יהפוך חכם יותר עם השימוש", אמר טימותי ניזניק, מנהל IOC Analytics של אמריקן. "בכל פעם שאנו מפעילים את HEAT, אנו מנתחים את התוצאות ומשלבים את הממצאים הללו כדי שנוכל להמשיך ולשפר את האסטרטגיות והטכנולוגיה, שעוזרות לשמור על הפעילות שלנו".

מאז הפריסה הראשונית של המערכת בשנה שעברה, HEAT מנעה כמעט 1,000 ביטולי טיסות ברחבי הרשת של אמריקן איירליינס.

"HEAT מאפשר לנו לייעל את תזמון הטיסה שלנו במזג אוויר סוער כדי לספק חוויה טובה יותר ללקוחות ולצוותים שלנו - זה גיים צ'יינג'ר", אמר בוב שירלי, שדר אמריקאי, מתאם בקרת תעבורה אווירית וחבר בצוות שפיתח את המערכת.

צפו בסרטון וראו איך זה עובד:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: