אא

״עפים״ על כדורגל: איבריה הפכה לנותנת החסות הרשמית של LALIGA באמריקה הלטינית

עוד חברת תעופה מצטרפת לטרנד החסויות לקבוצות וליגות ספורט מובילות בעולם והפעם זאת איבריה שחותמת על הסכם עם ליגת הכדורגל הראשונה בספרד המהטובות בעולם לשת״פ באמריקה הלטינית. מנכ״ל איבריה: ״רוצים להמשיך לבנות את הגשרים המחברים את שני האזורים״

 צילום: 123rf צילום: 123rf

LALIGA ואיבריה הגיעו להסכם חסות לחברת התעופה להפוך לנותנת חסות רשמית של הליגה הספרדית החל מעונת 2023/24. 

איבריה חוברת למשעה לטרנד של חברות תעופה בעולם שמעניקות חסויות למועדני כדורגל וליגות מובילות בעולם בענפי הספורט השונים וביניהן: אמריקן איירליינס, דלתא, אמירייטס, איתיחאד איירווייס, טורקיש איירליינס, קטאר איירווייס ויונייטד איירליינס.

החסות בין Iberia ל-LALIGA, תביא סוגים שונים של שיתופי פעולה, אירועים ותוכן לאוהדי הכדורגל הספרדי באמריקה הלטינית. מטרת ההסכם לחגוג  ולקדם את הכדורגל הספרדי ולחלוק את כל התשוקה וההתרגשות מככוכבי הליגה הספרדית המצטיינת עם מעריצים באמריקה הלטינית.

עבור איבריה, חברת התעופה נמצאת בשנה שהמיקוד האסטרטגי העיקרי שלה הוא בשווקים באמריקה הלטינית, אליהם היא מפעילה טיסות ל- 18 יעדים ב-16 מדינות. ההסכם החדש יאפשר לאיבריה להרחיב עוד יותר את פעילותה באמריקה הלטינית ולהגדיל את הקישוריות בין אמריקה הלטינית לאירופה. LALIGA חוגגת עידן חדש עם טרנספורמציה של המותג, הנוגעת באסטרטגיה ובמיצוב ובשידור האודיו-ויזואלי ובערוצי ההדיגיטל של LALIGA.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

חוויאר טבס, נשיא LALIGA: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברה מובילה כמו Iberia שחולקת את אותם ערכים כמו LALIGA. יש לנו מטרה להמשיך לצמוח באמריקה הלטינית, בעיקר בשל הקרבה התרבותית שמאחדת אותנו. באמצעות כדורגל ותעופה, נוכל להעביר חוויות ורגשות לכל המעריצים שלנו כדי ליהנות מהמיטב של LALIGA."

פרננדו קנדלה, נשיא ומנכ"ל איבריה: "לחבר אנשים עם העולם זה המהות של איבריה, באמצעות הסכם זה, נוכל להביא גם את ההתלהבות וההתרגשות של הכדורגל הספרדי לאמריקה הלטינית. הספורט הזה הראה שזה מפגש בין שתי התרבויות, ויחד עם LALIGA, אנו רוצים להמשיך לבנות את הגשרים המחברים את שני האזורים. ראוי גם לציין כי איחוד זה הוא גם חלק מפרויקט (Talento a bordo) שלנו, שבאמצעותו אנו שואפים לקדם תחומים כמו ספורט, תרבות ומוזיקה, בין היתר".

ההסכם בין שתי החברות עולה בקנה אחד גם עם ההכרה במותג שיש לאיבריה ול-LALIGA, שכן שתי החברות זכו לאחרונה על ידי Brand Finance, חברת ייעוץ בינלאומית שמחשבת את הערך ואת מדד חוזק המותג של חברות וארגונים מובילים.

בשנת 2023, LALIGA דורגה בין אחד מ-50 הארגונים היקרים ביותר בדירוג ספרד, ומיקמה את עצמה כמותג היקר ביותר בתעשיית הספורט במהדורה זו, והגיעה גם לדיורוג המכובד והגבוה ביותר שלה ב-Brand Finance Spain 100.

איבריה הוא גם המותג היקר ביותר הקשור למגזר התיירות בספרד. על פי דירוג זה, המעריך את שווי המותג של החברות בארץ ותרומתו לעסק עצמו, איבריה מדורגת השנה במקום ה-22 הכללי, תוך שיפור של 10 מקומות בהשוואה לשנת 2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איבריהiberia

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: