אא

טסים מסכיפהול? מעתה תוכלו להזמין בידוק בטחוני מראש לפני הטיסה לכל היעדים ובחינם

כל הנוסעים הטסים משדה״ת של אמסטרדם יכולים מעתה לעבור את הבידוק הביטחוני בנתיב ייעודי ובזמן שהם יבחרו מראש וזאת לפני טיסות לכל היעדים. כזכור, השירות החדש הושק בהצלחה בחודש אפריל 2023, תחילה לטסים רק למדינות שנגן

סכיפהול, אמסטרדם. צילום: Shutterstock סכיפהול, אמסטרדם. צילום: Shutterstock

בשדה התעופה של סכיפהול באמסטרדם, מרחיבים כעת את האפשרות  של הטסים להזמנת משבצת זמן פנויה לבדיקה הביטחונית לפני הטיסה.

לאחר השקה מוצלחת בחודש אפריל האחרון, שהיתה מיועדת תחליה רק לטסים בתוך אירופה למדינות הנכללות באמנת שנגן, כאמור כעת ניתן לשריין משבצות זמן מראש לבדיקה הבטחונית גם ליעדים שאינם נכללים באמנת שנגן, המכונה "אירופה ללא גבולות" ומהווה הסכם בין מדינות אירופה על מדיניות הגירה ובקרת גבולות מתואמת, כשהעיקרון המרכזי הוא מעבר חופשי בין המדינות השותפות להסכם ללא ביקורת גבולות.

הזמנת משבצת זמן פירושה שהנוסעים יכולים לעבור את הבידוק הביטחוני במועד לפי בחירתם. כך הם יודעים בדיוק באיזו שעה הם צפויים לעבור את הבדיקה הביטחונית לפני טיסתם על ידי הזמנה מראש את המועד הנוח. בקרת גבולות נלקחת בחשבון במקרה של טיסות שאינן של מדינות שנגן. משבצת הזמן העדכנית ביותר שנוסעים יכולים להזמין עבור יעדים שאינם שנגן היא 90 דקות לפני הטיסה. משבצת הזמן העדכנית ביותר עבור יעדי שנגן היא 60 דקות לפני ההמראה.

כיצד השירות הזה עובד?

ניתן להזמין משבצות זמן מקוונות באתר או באפליקצייה של נמל התעופה סכיפהול החל משלושה ימים לפני הטיסה. לאחר ביצוע ההזמנה, מקבלים אימייל אישור המכיל QR קוד, אשר נסרק בשדה התעופה על ידי צוותי השדה בסכיפהול, אשר יפנו את הנוסעים לנקודת הכניסה הנכונה של הבידוק הביטחוני.

בשדה״ת של סכיפהול מדגישים כי השירות החדש חל רק על הבידוק הביטחוני, על כן ״הנוסעים חייבים להשאיר מספיק זמן לתהליך הצ'ק-אין״.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סכיפהול אמסטרדםנמל סכיפהולסכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: