אא

חשש: ביזוי תיירים נוצרים בירושלים עלול לפגוע בהגעת המבקרים

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל התריע על כך בפגישה עם ראש עיריית ירושלים שאמר שאין לו סמכויות בחוק לפעול נגד הפורעים. הנושא מצוי גם על שולחנו של נשיא המדינה

צליינים בירושלים. צילום: שאטרסטוק צליינים בירושלים. צילום: שאטרסטוק

בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מזהירים כי המשך ביזוי תיירים נוצרים בירושלים, עלול לפגוע בהגעת תיירים לעיר הבירה.

בשבוע החולף, יוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה נפגש עם ראש עיריית ירושלים, משה לאון. פתאל עדכן כי הנושא צובר תאוצה בפרסומים בחו"ל ואף החלה התארגנות לאיסוף נתונים על התקריות, דבר שלא היה בעבר.

פתאל אף הביע חשש שבשלב מסוים החומר הנאסף ישרת גורמים בחו"ל, שהוצאת דיבת ישראל היא מטרת פעילותם. דבר שעלול לפגוע בתנועת המבקרים לעיר שפרנסתה תלויה לא מעט בתיירות הנכנסת.

ראש העירייה אמר בפגישה כי הוא ער לבעיה. אולם, אין בידיו סמכויות בחוק לפעול כנגד הפורעים. עם זאת, ראש העיר הודיע כי בעתיד יכנס מפגש פומבי בהשתתפות הרב הראשי ואיש כמורה בכיר, בו תצא הצהרה משותפת המגנה את התופעה.

לאחר הגינוי, בכוונת לשכת מארגני התיירות הנכנסת להציע לעירייה לפרסם את גילוי הדעת של אנשי הדת וראש העיר יחד עם תמונתם המשותפת בצירים הבעייתיים ובמקומות המועדים לפורענות.

לקראת הכנס השנתי של הלשכה בסוף אוגוסט, הלשכה נמצאת בקשר עם לשכת נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שהודיעה שהנושא נמצא על שולחנו וטיפולו של הנשיא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראלירושלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: