אא

הגלידה שאולי תטיס אתכם לרומא: קונים ב-וניליה ומשתתפים בהגרלת חופשה זוגית

לכבוד יום הגלידה הבינלאומי שיחול ב-16 ביולי, רשת הגלידריות וניליה וחברת התיירות גוליבר מציעות: קנו גלידה בטעם החדש שוקולד לבן ומנגו ואולי תזכו בחופשה קולינרית זוגית ברומא

צילום: שירן שי כהן צילום: שירן שי כהן

רשת הגלידריות וניליה וחברת התיירות גוליבר, יוצאות בשיתוף פעולה לרגל יום הגלידה הבינלאומי שיחול ב-16 ביולי. 

במסגרת שיתוף הפעולה, החברות מציעות: קנו גלידה בטעם החדש שווניליה השיקה - שוקולד לבן ומנגו (יהיה זמין בסניפי הרשת למשך חודש) והשתתפו בהגרלה לחופשה קולינרית זוגית בבירת הגלידה, רומא שבאיטליה.

החופשה הזוגית כוללת טיסה, מלון וסיור קולינרי פרטי עם מיכל מילרד, מדריכת קולינריה וסיורי אוכל.

כדי להשתתף בהגרלה יש להשיב על שאלה אחת בעמוד הפעילות שנבנה לשיתוף הפעולה. ההכרזה על הזוכה תתקיים ב-17 ביולי, יממה לאחר יום הגלידה הבינלאומי. הזכייה תפורסם בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של גוליבר ווניליה.

אסף בלנק, מנכ"ל וניליה: "אנחנו שמחים מאוד משיתוף הפעולה החדש שלנו עם גוליבר. הכנו עבור לקוחותינו גלידה בטעם מרענן ועכשווי , מתאים מאין כמוהו לעונה החמה שבפתח. בנוסף על כך, נשמח מאוד לפנק בחופשה נפלאה בחו"ל, מבית גוליבר, במסגרת התחרות שאנחנו עורכים".

גיורא מנדל, מנכ"ל גוליבר: "כששמעתי ממנהל השיווק של גוליבר שאנחנו מתכננים מהלך משותף עם וניליה, דבר ראשון עלתה לי לראש המחשבה על מקררי הגלידה העמוסים שיהיו לנו במשרדי גוליבר (לא שאני רומז) וברצינות, אנחנו תמיד שמחים להציע ללקוחותינו דילים, מבצעים וחוויות ייחודיות, ושיתוף הפעולה הנהדר עם וניליה הוא הזדמנות מעולה לחוויה קולינרית מפנקת בבירת הגלידה רומא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גוליבררומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: