אא

קמפיין חדש של עיריית ת״א מזמין את הישראלים לנפוש הקיץ בעיר

הקמפיין, בשיתוף התאחדות בתי המלון בת"א רבתי, קורא לישראלים לנפוש בעיר במהלך הקיץ תחת הכותרת "תל אביב-יפו עיר של חופש"

צילום: מגה מדיה צילום: מגה מדיה

מינהלת "עיר עולם ותיירות" של עיריית תל־אביב-יפו בשיתוף התאחדות בתי המלון של תל־אביב-יפו רבתי, יוצאים בקמפיין חדש ברחבי הארץ תחת הכותרת "תל אביב-יפו עיר של חופש".

מטרת הקמפיין היא לקדם את תיירות הפנים בתל אביב-יפו ולהביא לעיר קהלים מגוונים מכל רחבי הארץ. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובדיגיטל ויכלול דף נחיתה עם מידע על מלונות, מוסדות תרבות ועוד. 

במרכז הקמפיין עומד הרעיון כי עבור הישראלים תל־אביב-יפו היא עיר של חופש, גם כיעד תיירותי אטרקטיבי, וגם כי היא מאפשרת לכל אחת ואחד את החופש להיות מי שהם.

קמפיין 'תל אביב-יפו עיר של חופש' עולה לאחר פרסום נתוני הלמ"ס אודות לינות ותפוסות בתי המלון בתל אביב-יפו המעידים כי מתחילת השנה נרשמה עלייה של 44% באילת לעומת התקופה הזהה ב-2019, עם 456 אלף לינות של הקהל הישראלי, כאשר בחודש מאי האחרון נרשם גידול של 59% לעומת חודש מאי 2019.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "ישראלים רבים התאהבו בתל־אביב-יפו כעיר של חופש, עם המלונות, התרבות, המסעדות והחופים הנפלאים, ובמיוחד כי אופייה וערכיה של העיר מאפשרים לכל אחת ואחד את החופש להיות מי שהם. נתוני הלמ"ס משקפים את הסנטימנט של הישראלים כלפי תל אביב אשר באים לידי ביטוי בגידול המשמעותי בלינות ישראלים, אנו מצפים לראות בקיץ הקרוב ישראלים רבים מגיעים לעיר ונהנים מהמגוון הרחב שיש לעיר להציע".

מנכ״ל התאחדות בתי המלון בתל אביב, אורן דרורי: "אנו שמחים לשתף פעולה עם עיר עולם ותיירות של עיריית תל־אביב-יפו ולהזמין ישראלים רבים ליהנות מהעיר שיש בה הכול, כולל מגוון מלונות מהטובים בעולם, והאהובים על הישראלים במיוחד, אשר מעצימים את חוויית התייר בעיר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביבהתאחדות המלונות בתל אביב רבתי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: