אא

סוכנת נסיעות נגד מלון יהודה: ביטל הזמנה מאושרת לקבוצת תיירים בגלל אובר-בוקינג

ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה, בתגובה: "כידוע בענף התיירות והמלונאות, אובר-בוקינג קיים וקורה. במקרים רבים קיבלנו קבוצות שהיו אמורות להתארח במלונות אחרים כתוצאה מאובר-בוקינג

מלון יהודה. צילום: shutterstock מלון יהודה. צילום: shutterstock

בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל התקבלה באחרונה תלונה של סוכנת נסיעות, החברה בלשכה, שביקשה סיוע בגין מקרה של ביטול הזמנה שביצעה ואושרה עבור קבוצת תיירים במלון יהודה, בירושלים. 

הסוכנת טוענת בתלונתה כי ההודעה על הביטול ניתנה במועד מאוחר והאלטרנטיבה שהוצעה לה, לא עמדה ברמה ובציפיות שהלמו את שהובטח ללקוחותיה מחו"ל. 

הנהלת הלשכה דנה בהיבטים המקצועיים והמשפטיים במקרים של ביטולי הזמנות מאושרות. בלשכה ציינו בנושא כי "יש לבחון את הנושא העקרוני בראי הדין הישראלי ולקבוע אילו כלים עומדים לרשות מארגן שלא מצליח להגיע להסכמה עם בית מלון במקרים כאלה".

ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה, מסר בתגובה לדברים: "כידוע בענף התיירות והמלונאות, אובר-בוקינג קיים וקורה. במקרים רבים קיבלנו קבוצות שהיו אמורות להתארח במלונות אחרים, כתוצאה מאובר-בוקינג. תמיד עזרנו, גם בהתאמה למחיר על מנת לא לפגוע בשום מלון או סוכן, וכך גם יצא והעברנו למלונות אחרים ומעולם לא נתקלנו בבעיה או קושי. תמיד חווינו שיתוף פעולה מלא בין הצדדים, כי פעם עוזרים לנו ופעם אנחנו עוזרים לאחרים".

עוד אומר ברנע, "לא ברור איך עניין של אובר-בוקינג הנהוג כבר שנים בין מלונות ישראל לבין עצמם, לבין סוכני נסיעות בכלל הגיע לדיון? לגופו של עניין, הוצע לסוכנת הנסיעות, המביאה קבוצות צרפתים, לעבור למלונות מכובדים בירושלים כגון: רמדה, גרנד קורט, לאונרדו, המלכים ועוד. אך הסוכנת החליטה שהיא מעוניינת אך ורק במלון ענבל ולבסוף העבירה, על דעתה, את הקבוצה לדן ירושלים ושידרגה את רמת החדרים לרמה הגבוהה ביותר. יש לציין, כי מלון יהודה השתתף בהוצאות והנושא נסגר בין הסוכנת לבין המלון. שיתוף הפעולה בין הסוכנת למלון נמשך ורק הבוקר קיבלנו פנייה נוספת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: