השטיח המעופף: עלייה של כ-70% הקיץ בהזמנת חופשות ברגע האחרון
אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף: "אם רוכשים דיל לחופשה בשבוע האחרון של חודש אוגוסט ומפסידים רק יום לימודים אחד, אפשר לחסוך בגדול"
״אם משווים את כמות הישראלים שהזמינו חופשה משפחתית השנה ברגע האחרון ביחס לאותה תקופה בשנה שעברה באותם תאריכים, ניתן לראות השנה עלייה של כ70% בכמות מזמיני החופשות ברגע האחרון לעומת שנה שעברה", כך אומר אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף.
לדבריו, משפחות שטרם הזמינו חופשה משפחתית הקיץ, תוכלנה להוזיל את המחיר ולחסוך אלפי שקלים בחופשה המשפחתית הקרובה. איך? "אם רוכשים דיל לחופשה בשבוע האחרון של חודש אוגוסט ומחמיצים רק יום לימודים אחד (ביום שישי ה-1 בספטמבר) אפשר לחסוך בגדול".
באשר לחגי תשרי, אומר מגורי, "תקופת החגים השנה מגיעה מוקדם מהרגיל. בתקופה זו יש ביקוש רב ומחירי הטיסות מתייקרים. לכן, ישנו חלון הזדמנויות מתחילת ספטמבר עד תקופה זו בו ניתן לטוס עם המשפחה במחירים נוחים מבלי לקרוע את הכיס".
מנכ"ל השטיח המעופף, אייל קשדן, אמר באחרונה לפספורטניוז כי ״הרבה יותר משפחות טסות הקיץ לטורקיה ושפלמה דה מיורקה עושה קאמבק".