אא

רגע אחרון בלב ים: מבצע יולי-אוגוסט ב-MSC Cruises

מנכ"ל MSC Cruises ישראל: "לישראלים שעוד לא הספיקו לתכנן חופשה, אנחנו שמחים להציע דילים בדקה-90 במחירים אטרקטיביים". כמה זה עולה?

MSC Seaview. צילום: יחצ MSC Seaview. צילום: יחצ

MSC Cruises, מותג השייט השלישי בגודלו בעולם, יוצא היום (ב') במחירי הרגע האחרון להפלגות ביולי-אוגוסט למגוון יעדים באירופה באנייה MSC Seaview הכוללת, בין היתר, פארק מים ומגוון אטרקציות לכל המשפחה במחיר של החל מ-859 דולר לאדם או 3,438 דולר לזוג ושני ילדים בשני חדרים זוגיים בפנסיון מלא. 

כל ההפלגות יוצאות בשבת מברצלונה למשך 7 לילות למגוון יעדים באירופה בהם: קאן שבריביירה הצרפתית, פורטפינו, לה-ספזיה, רומא באיטליה ופלמה דה מיורקה שבספרד. 

אניית MSC Seaview מציעה מגוון חדרי אירוח עם או בלי מרפסת, סוויטות עם ג'קוזי, סוויטות משפחתיות גדולות וחדרי Yacht Club הכוללים מתחם אקסקלוסיבי, מסעדה, שתייה ואינטרנט חינם ועוד.

עוד באנייה, פארק מים עם 5 מגלשות, 2 מגלשות מירוץ לאורך דופן האנייה ומגלשת מים באורך 367 רגל עם אורות ומוזיקה. אומגה, מגרשי ספורט, פארק חבלים, מסלול באולינג, סימולטור פורמולה 1 ומשחקי וידאו. זאת ועוד, באנייה יש טיילת, 5 בריכות, 18 ברים, חנויות, טרקלינים ומסעדות הפרוסים בין 20 קומות האנייה. יש גם תיאטרון המטרופוליטן המעלה מדי ערב הופעות ברודווי, קזינו מיאמי, ספא, חדר כושר ומתחמי קניות.

האנייה, שאורכה 323 מטר וגובהה 41 מטר, מכילה 5,079 נוסעים ב-2,026 חדרים מסוגים שונים ו-1,413 אנשי צוות.

איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל: "אנחנו שמחים להציע לנוסעים הישראלים דילים בדקה-90 במחירים אטרקטיביים במיוחד להפלגה של שבוע ימים ביעדים המבוקשים בחופי אירופה כמו הריביירה הצרפתית, פורטופינו ועוד, וזאת באחת האוניות המפוארות שלנו, MSC Seaview, בעלות של החל מ-859 דולר בלבד. כך גם הישראלים שעוד לא הספיקו לתכנן חופשה, יוכלו לצאת לקרוז ייחודי של 7 לילות לספרד, צרפת ואיטליה על בסיס פנסיון מלא, מגוון אפשרויות בידור ואטרקציות, מסעדות, ברים ועוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: